اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

غلبه بر فرهنگ اسلامی هدف اصلی استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: غلبه بر فرهنگ غنی اسلامی هدف اصلی استکبار جهانی است.

غلبه بر فرهنگ اسلامی هدف اصلی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوکان اظهار داشت: جهاد و دفاع از دین و همچنین صیانت از میهن اسلامی و ناموس وظیفه همه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه خداوند به مظلومان اجازه ظلم‌ستیزی داده است، افزود: اکنون بر همه ما واجب شرعی است که در مقابله با دشمنان و طاغوت به پا خواسته و آن‌ها را به زانو درآوریم.

این مسئول با اشاره به آزادسازی خرمشهر افزود: در این پیروزی بزرگ ملت ایران و رزمندگان بدون سلاح و تجهیزات کافی و تنها با سلاح ایمان و توکل به خدا بعد از یک ماه جنگ سخت و خونین بر رژیم قدرتمند و مجهز بعث غلبه کردند و آن‌ها را از خاک کشور بیرون راندند.

خلیفه‌‌زاده ادامه داد: اتحاد و همدلی مسلمانان و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب عامل این پیروزی بود زیرا وحدت رزمندگان اسلام بر دل تاریک دشمنان ترس و دلهره وارد کرد و آن‌ها را به زانو درآورده و به قبول شکست وادار کردند.

وی با بیان اینکه جوانان امروزی رهرو رزمندگان اسلام باشند، گفت: جوانان امروزی باید بدانند با دو سلاح ایمان و پیروی از رهبر عادل و فرزانه می‌توانند بر دشمنان غلبه کنند.

این مسئول با اشاره به راه رسیدن به سعادت و خوشبختی ادامه داد: بهترین راهنما در زندگی دنیوی قرآن کریم است از این رو باید با تمسک به آیات آن زندگی امروزی را غنی کرده و آن‌ها را در زندگی به کار برد.

امام جمعه بوکان با بیان اینکه بزرگ‌ترین هدف امروز دشمنان اسلام، غلبه بر فرهنگ اسلامی است، اذعان داشت: دشمنان آگاه، دوستان جاهل و غفلت عقلا سه عامل مهم در ترویج و اشاعه تفکر دشمنان در زمینه ترویج فرهنگ غلط غرب در جوامع اسلامی است از این رو وظیفه همگان است که با هوشیاری و آگاهی خود همواره آماده مقابله با تهاجمات دشمنان باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول