اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش بین‌المللی معماری و توریسم:

زیرساخت‌های ایران برای گسترش صنعت توریسم آماده است

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین همایش بین‌المللی معماری و توریسم گفت: ظرفیت ایران آماده پذیرش توریسم است و زیرساخت‌های آن، برای گسترش صنعت توریسم آماده است.

زیرساخت‌های ایران برای گسترش صنعت توریسم آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر گلزار صبح امروز در دومین روز همایش بین‌المللی معماری و توریسم در مشهد در سالن همایش‌های صدا و سیما در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برترین نمادهای سنتی جهان مختص ایران است اما شناخته نشده و متاسفانه در معماری ساختمان‌ها جایگاهی ندارد. 

وی به موضوعاتی که مانع از ورود توریسم به ایران می‌شود، اشاره کرد و افزود: نخستین مشکلی که مسافران در ورود به ایران، با آن مواجه می‌شوند، صدور ویزاست.

گلزار ادامه داد: توریسم خارجی پس از ورود به ایران سردرگم می‌شود زیرا تابلوهای راهنمایی نصب شده در فرودگاه‌ها و معابر عمومی از ترجمه‌های قابل فهمی برخوردار نیستند.

دبیر نخستین همایش بین‌المللی معماری و توریسم تاکید کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که زمان ماندگاری توریسم را در ایران کوتاه می‌کند، مشخص نبودن دقیق مکان‌های دیدنی و تاریخی برای توریسم و کمبود مکان‌های تفریحی و فرهنگی در سطح کشور است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول