اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرد و غبار آسمان بوشهر را هم فرا گرفت

خبرگزاری فارس: امروز برای چندمین بار در سال‌های اخیر مجدد سر و کله مهمان ناخوانده بوشهری‌ها یعنی گرد و غبار و ریزگردها در این استان پیدا شد.

گرد و غبار آسمان بوشهر را هم فرا گرفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر گرد و غبار که از روز گذشته می‌شد به راحتی آن را لمس کرد از بامداد امروز شدت گرفت و از صبح امروز شهر بوشهر غرق در گرد و غبار شده و مشکلاتی نیز برای شهروندان به وجود آورده است.

با این وجود مثل دفعات قبل به دلیل گرد و غبار شدید پروازهای ورودی و خروجی به بوشهر نیز باطل شده و بسیاری از مسافران چه از تهران و چه از بوشهر نتوانستند به محل کار خود برسند.

گرد و غبار امروز همچنین مشکلاتی را برای پروازهای فرودگاه بوشهر به وجود آورد و موجب شد پروازهای بوشهر به تهران لغو شود.

مدیر کل فرودگاه‌های بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تائید این خبر گفت: همیشه در این جور مواقع دید خلبان مدنظر است و اگر پائین‌تر از حد مجاز باشد خلبان نمی‌تواند پرواز کند.

مرتضی گچکوب افزود: امروز دید خلبان حدود 800 متر بوده و این عدد نمی‌تواند برای خلبان مناسب باشد، ضمن اینکه حد مجاز دید 2 هزار و 500 متر است.

وی گفت: امیدواریم با بهبودی وضعیت هوا پروازهای امروز به موقع انجام شود.

بر اساس گزارش اداره کل محیط زیست بوشهر نیز ریزگردهای موجود در هوای استان بوشهر صبح امروز به اوج خود رسیده و میزان ذرات معلق در هوا به 3 هزار و 50 میکروگرم بر مترمکعب افزایش یافت.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول