اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد

لغو ۳ پرواز به دلیل شدت گرد و غبار در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: زمان و مکان سه پرواز فرودگاه تبریز به دلیل گرد و غبار فعلا تغییر یافته است.

لغو ۳ پرواز به دلیل شدت گرد و غبار در تبریز

علی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: سه پرواز فرودگاه تبریز فعلاً لغو شده و انجام چهار پرواز دیگر نیز بستگی به شرایط جوی دارد.

وی افزود: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد تهران صبح امروز لغو و پرواز آتا از مشهد به تبریز نیز در فرودگاه ارومیه که شرایط جوی بهتری نسبت به فرودگاه تبریز داشت، به زمین نشست.

رستمی با اشاره به اینکه پرواز دیگر آسمان از فرودگاه شیراز به ساعت 23:30 منتقل شده است، گفت: تا پایان امروز نیز هفت پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه تبریز در برنامه است  که این پروازها بستگی به شرایط آب و هوایی دارد.

رستمی اضافه کرد: دید در فرودگاه تبریز بین 250 متر تا 500 متر متغیر است.

گزارش فارس حاکی است، حداقل دید لازم برای فرود هواپیماها در فرودگاه بین‌المللی تبریز 900 متر است که با تجهیز این فرودگاه به دستگاه آر- وی- آی این رقم به 500 متر کاهش یافته و امکان فرود هواپیما در باند پرواز فرودگاه تبریز در شرایط نامناسب جوی نیز ممکن می‌شود.

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول