اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم شهید پرور

مراسم تشییع 32 کبوتر خونین بال در شوشتر آغاز شد

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع 32 شهید جنگ تحمیلی در شوشتر با حضور چندین هزار نفری مردم این شهرستان آغاز شد.

مراسم تشییع 32 کبوتر خونین بال در شوشتر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرمانده سپاه ناحیه شوشتر عصر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای جنگ تحمیلی در شهرستان شوشتر از چهارراه امام خمینی(ره) تا بقعه امام زاده عبدالله شوشتر برگزار می‌شود.

سرهنگ عبدالهادی حسین‌زاده افزود: پس از تشییع این شهدا نماز مغرب و عشا در این شهرستان در کنار پیکر پاک شهدا برگزار می‌شود و سپس مراسم شب لیله‌الرغائب در کنار پیکر پاک شهدا برگزار شده و ندای کمیل امام علی(ع) در این بقعه طنین‌انداز خواهد شد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی که به مردم شوشتر در این باره شده است، افزود: از روزها قبل با اعلام این خبر بوی معطر شهدا در فضا شهر پیچیده است و هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های مقاومت شوشتر خود را برای استقبال از پیکر شهدا در شهرستان آماده کرده‌اند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه در شرایط کنونی 120 پایگاه مقاومت در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی بیش از 120 پایگاه مقاومت شهری و روستایی در کنار مردم شهید پرور شوشتر در این مراسم شرکت کرده‌اند و این مراسم با شور و معنویت بسیار زیادی در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر افزود: مراسم دعای کمیل امشب در این شهرستان با حضور مداحان شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

در شرایط کنونی خیابان‌های منتهی به خیابان طالقانی مملو از مردم شهیدپرور شرکت کننده در این مراسم است و ترافیک سنگینی در این خیابان به وجود آمده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول