اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

تقابل جبهه حق و باطل بیش از همیشه آشکار است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: امروز بیش از همیشه تقابل جبهه حق و باطل آشکار است و بهترین سلاح در برابر باطل پیام قرآن، معنویت، بصیرت و تعالی معنوی است.

تقابل جبهه حق و باطل بیش از همیشه آشکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباسعلی سجادی چهارشنبه شب در همایش بزرگ بیت‌المقدس که در هیئت رزمندگان شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 60 درصد جمعیت شهرستان فردوس عضو فعال بسیج هستند و کسی که عضو بسیج می‌شود باید در سنگر جنگ نرم حضوری فعال و مقاوم داشته باشد.

وی از عملیات بیت‌المقدس به عنوان بزر‌گ‌ترین حماسه رزمندگان اسلام یاد کرد و افزود: در این عملیات بزرگ بیش از 6 هزار رزمنده از سراسر میهن اسلامی و تعداد هفت رزمنده از شهرستان فردوس به شهادت رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس تصریح کرد: فتح خرمشهر نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز سوم خرداد را در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری کرده‌ است.

سجادی یادآور شد: امروز اگرچه فضای جنگ سخت بر کشور ما حاکم نیست ولی مسیر مقابله با توطئه‌های دشمنان و تقابل جبهه حق و باطل همچنان ادامه دارد.

وی ماموریت اصلی بسیج را مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و گفت: بسیجیان باید بیش از هر زمان دیگری در عرصه جنگ نرم حضوری فعال داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس مسیر شهدا را مسیر استقامت و پایداری دانست و افزود: برای اینکه نظام الهی را به دست صاحب اصلی آن حضرت امام زمان (عج) بسپاریم باید مسیر شهدا را دنبال و محکم و استوار در برابر هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم.

سجادی تصریح کرد: امروز بیش از همیشه تقابل جبهه حق و باطل آشکار است و بهترین سلاح در برابر باطل پیام قرآن، معنویت، بصیرت و تعالی معنوی است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول