اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقتی تیم ذوب‌آهن در لیگ دو و میدانی شرکت ندارد

سجاد مرادی برای چه تیمی به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: با وجودی که تیم ذوب‌آهن در مسابقات لیگ برتر دو و میدانی شرکت نمی‌کند، اما سجاد مرادی مدعی شده به همراه ذوب‌آهن در لیگ حضور پیدا می‌کند.

سجاد مرادی برای چه تیمی به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل جدید لیگ برتر دو و میدانی از فردا آغاز می‌شود و پس از بیست سال که تیم ذوب‌آهن به عنوان نماینده اصفهان در این مسابقه‌‌ها شرکت می‌کرد، دو و میدانی اصفهان نماینده‌ای در این مسابقه‌ها ندارد.

با توجه به مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه در فصل گشته نیز قصد تیم‌داری در رشته دو و میدانی را نداشت، اما در نهایت تیمی را روانه لیگ کرد و پرداخت نشدن مطالبات، نارضایتی کادر فنی و بازیکنان را در پی داشته است.

برای فصل جدید نیز باشگاه ذوب‌آهن برنامه‌ای برای حضور در لیگ نداشته و به فدراسیون نیز اعلام آمادگی نکرد تا به طور رسمی تیم دوومیدانی این باشگاه منحل شود، با این حال سجاد مرادی ملی‌پوش تیم دو و میدانی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد که با تیم ذوب‌آهن قرارداد سفید امضا کرده و بدون دریافت مالی برای این تیم به میدان می‌رود.

در این ارتباط رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مرادی چند روز قبل با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای حضور در لیگ گفت‌وگو کرد اما به نظر نمی‌رسد با درخواست وی موافقت کرده باشند.

غلامرضا امینی افزود: تا جایی که من اطلاع دارم، باشگاه ذوب‌آهن در لیگ شرکت ندارد، اما در مورد ادعای سجاد مرادی نظری ندارم.

به گزارش فارس، با منتفی شدن حضور تیم ذوب‌آهن در لیگ، بازیکنان فصل گذشته این تیم با تیم‌های دیگر برای حضور در لیگ وارد مذاکره شده‌اند که در این میان رضا قاسمی به تیم نفت تهران پیوسته و هادی رحیمی، مهدی صابری و وحید سپاهی نیز با تیم‌های دیگری مذاکره کرده‌اند که فردا وضعیت نهایی آنها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول