اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

بهره‌برداری از تالار مرکزی ارومیه در اردیبهشت سال آینده

خبرگزاری فارس: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه تالار مرکزی ارومیه در اردیبهشت سال آینده برای بهره‌برداری آماده خواهد شد.

بهره‌برداری از تالار مرکزی ارومیه در اردیبهشت سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدمهدی فداکار ظهر امروز در آیین بازدید از روند ساخت و ساز تالار مرکزی ارومیه اظهار داشت: تلاش مسئولان ملی و استانی این است که این پروژه برای بهره‌برداری در سال جاری آماده شود ولی در غیر این‌ صورت سال آینده مورد بهره‌‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این پروژه در شمار پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته است به همین دلیل مشکل کمبود اعتبار وجود ندارد بلکه پیگیری مسئولان استانی، همت پیمانکار و همکاران وی را می‌طلبد تا با برنامه‌ریزی درست برای به سرانجام رسیدن این پروژه تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه پروژه در دست احداث دانشگاه علمی کاربردی ارومیه در مسیر پیشرفت است، ادامه داد: چنانچه روند احداث با پشتکار مجریان آن تداوم داشته باشد، پیش‌بینی می‌شود تا مهر ماه سال جاری این پروژه برای بهره‌برداری و تحویل به مردم آماده شود.

وی ادامه داد: برای تداوم عملیات احداث دانشگاه علمی کاربردی ارومیه مشکل اعتبار وجود دارد ولی برای رفع این مشکل و متوقف نشدن روند ساخت‌وساز تلاش خواهد شد تا در زمان مناسبی این دانشگاه افتتاح شده و جوانان از آن استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نیازهای استان خانه مطبوعات است، بیان کرد: این کمبود نیز از محل اعتبارات استانی رفع می‌شود تا جایی که به‌زودی این پروژه افتتاح می‌شود.

معاون اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری و تعامل مناسب مسئولان استانی قدردانی کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون تعداد قابل توجهی پروژه با تامین اعتبار مورد نیاز در دست احداث است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول