اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کارگاه پروژه تالار مرکزی قم خبر داد

پیشرفت 45 درصدی پروژه تالار مرکزی شهر

خبرگزاری فارس: سرپرست کارگاه پروژه تالار مرکزی قم از رشد 45 درصدی احداث این پروژه خبر داد و گفت: امید است با تلاش‌های صورت گرفته پایان سال 91 شاهد اتمام عملیات عمرانی این تالار باشیم.

پیشرفت 45 درصدی پروژه تالار مرکزی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاهین خدایاری امروز در بازدید نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی شهر گفت: این تالار در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع و در چهار طبقه احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: تالار مرکزی شهر قم دارای سه سالن آمفی تئاتر است که سالن نخست ظرفیت 600 نفر و سالن دیگر ظرفیت 220 نفر را دارد و یک سالن بدون سقف مخصوص اجرای مراسم تعزیه خواهد بود.

خدایاری تاکید کرد: با توجه به استقبال مردم قم از مراسم‌های تعزیه یک سالن مخصوص این کار در نظر گرفته شده که می‌تواند نقش موثری در ترویج این مراسم آیینی داشته باشد.

سرپرست کارگاه پروژه تالار مرکزی قم در خصوص زمان اجرای این طرح گفت: پروژه از سال 87 آغاز به کار کرد اما به دلیل مشکلاتی که میان دستگاه‌های اجرایی آن زمان به وجود آمده بود عملا پیشرفتی نداشت.

وی اضافه کرد: در حقیقت اجرایی کردن این پروژه از سال 90 آغاز شد و در حال حاضر این پروژه 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خدایاری در خصوص زمان اتمام این پروژه گفت: با توجه به قرار گرفتن این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار، امیدواریم تا پایان سال 91 احداث تالار مرکزی به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سرپرست کارگاه پروژه تالار مرکزی قم به اعتبار این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون 6.7 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی بیان داشت: یکی از ویژگی‌های این پروژه داشتن سن متحرک در یکی از سالن‌های آمفی تئاتر است که یکی از نیازهای اصلی هنرمندان به شمار می‌رود.

خدایاری در خصوص مشکلات و معضلات موجود در این پروژه گفت: یکی از مسائل اصلی نبود پارکینگ در کنار این پروژه است و در خود طرح نیز پارکینگ در نظر گرفته نشده که این امر مشکلات بسیاری را در آینده به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول