اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسب سالروز آزاد‌سازی خرمشهر

جشنواره استانی داستان کوتاه در دالاهو برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دالاهو گفت: به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر جشنواره استانی داستان کوتاه و خاطره‌گویی در دالاهو برگزار می‌شود.

جشنواره استانی داستان کوتاه در دالاهو برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه علی شبستری در جشنواره استانی داستان کوتاه و خاطره‌گویی در دالاهو که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه‌، فرماندار دالاهو، جمعی از مسئولان شهرستان و مردم این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: 66 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

شبستری ادامه داد: از این 66 اثر، 9 اثر، 6 داستان کوتاه و 3 خاطره برگزیده می‌شود.

مدیر اجرایی جشنواره منطقه غرب استان با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: هدف از این جشنواره اشاعه ایثار و شجاعت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، برپایی مکتب سیاسی و فکری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دالاهو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه روحیه سلحشوری را از دیگر اهداف این جشنواره دانست.

  شبستری در پایان گفت: استفاده از ابزار هنر در راستای بیداری جوانان، نوجوانان و آشنایی آنان با صحنه‌های مقاومت و ایثار بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود.

انتهای پیام/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول