به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد محمدی عصر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: راهاندازی سامانه الکترونیکی 1517 در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گامی در راستای حمایت از مصرفکننده و همچنین اعتلای فرهنگ استاندارد محسوب میشود.
این مسئول نظارتی گفت: هماستانیها با ارسال شکایات خود به سامانه 1517 و دریافت کد پیگیری، میتوانند در کمترین زمان ممکن نتیجه شکایات خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خط تلفن 1517 آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات عموم هماستانیها خواهد بود.
وی گفت: راهاندازی این سامانه گامی در جهت اعتلای فرهنگ استاندارد و حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواهد بود.
محمدی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد از جمله تخصصیترین سازمانهای دولتی است که برای فرآیند تولید، تجارت، توزیع و مصرف طیف گستردهای از کالاها و خدمات مقررات گذاری میکند و خود مسئول نظارت بر اجرای آن مقررات نیز است.
وی اضافه کرد: سامانه 1517 با هدف مشارکت و نظارت مردمی و سهولت ارتباط با سازمان جهت طرح شکایت از محصولات دارای نشان استاندارد اجباری طراحی و تولید شده است.
انتهای پیام/آ30