اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیوس:

فضای سابق فوتبال ایران تعصب به پیراهن باشگاه بود

خبرگزاری فارس: بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی گفت: فضای سابق فوتبال ایران، فضای رفاقت، دوستی و تعصب به پیراهن باشگاه بود.

فضای سابق فوتبال ایران تعصب به پیراهن باشگاه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس که به همراه دیگر پیشکسوتان فوتبال تهران برای یک دیدار دوستانه با پیشکسوتان کاشان به این شهرستان آمده بود شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن موقع که ما بازی می‌کردیم رفاقت و دوستی در فضای فوتبال و به خصوص در تیم ما حکفرما بود و این امر موجب می‌شد راحت همه تیم‌ها را شکست دهیم.

وی افزود: بازیکنان فوتبال در گذشته نه چندان دور، از روی رفاقت و دوستی سعی می‌کردند بهترین بازی‌ها را انجام بدهند و برای هم دیگر فدا می‌شدند.

این گلزن اسطوره‌ای باشگاه پرسپولیس معتقد است: امروز بازیکنان تیم‌ها، همه به فکر ساق پا و پول هستند و به همین خاطر است که الان فوتبال زیبایی را هم شاهد نیستیم در حالی که فوتبال قدیم ما هم زیبا بود و هم باعث می‌شد تا تماشاگران با عشق و علاقه به استادیوم آمده و از ته دل تیم را تشویق کنند.

وی تشکیل کمیته‌ای برای رسیدگی به وضعیت فوتبال کشور را ضروری دانست و بیان داشت: با تشکیل این کمیته، بازیکنانی که عرق و تعصب به تیم و پیراهن باشگاه را دارند شناسایی و به تیم‌های مورد نظر دعوت می‌شوند.

پیوس یادآور شد: بازیکنی که پولکی نباشد و تعصب به تیم، باشگاه و پیراهن داشته باشد در موفقیت تیم نیز نقش بسزایی دارد، همانگونه که در گذشته همه بازیکنان فقط برای عرق و تعصبی که به پیراهن باشگاه داشتند ابتدا تا انتهای عمر بازیگری خود را در یک تیم سپری می‌کردند.

این پیشکسوت فوتبال کشور با اشاره به اینکه امروز خیلی از بازیکنان به خاطر پول به تیم‌های بزرگ می‌آیند گفت: این در حالی است که تیم‌های بزرگ، بازیکنان بزرگ می‌خواهند و بازیکنان بزرگ باید در دو تیم پرطرفدار بازی کنند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول