اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد

دعوت چهار بازیکن کاله به اردوی تیم ملی والیبال جوانان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل از دعوت یک والیبالیست تیم لیگ برتری کاله مازندران و سه بازیکن تیم والیبال لیگ دسته یک کاله جوان به اردوی مرحله سوم تیم ملی والیبال جوانان خبر داد.

دعوت چهار بازیکن کاله به اردوی تیم ملی والیبال جوانان

حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: یک والیبالیست تیم لیگ برتری کاله مازندران و سه بازیکن تیم والیبال لیگ دسته یک کاله جوان به اردوی مرحله سوم تیم ملی والیبال جوانان کشورمان دعوت شدند.

این مسئول افزود: میلاد عبادی‌پور والیبالیست قدرتی‌زن تیم بزرگسالان کاله که امسال قهرمان لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شد با نظر سرمربی تیم والیبال جوانان ایران به این اردو دعوت شده است.

کوچک‌زاده اضافه کرد: از تیم کاله جوان مازندران که در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشورمان توپ می‌زند فاضل پژومان به عنوان پاسور، مرصاد آقاجانی در پست قدرتی و ابوالفضل قلی‌پور به عنوان لیبرو در اردوی سوم حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه جوانان ملی‌پوش کشورمان خود را برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، ابراز داشت: این دوره از رقابت‌ها از ششم مهر ماه سال جاری به مدت 9 روز در شهرستان ارومیه برگزار می‌شود که چهار تیم برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در مسابقات جهانی 2013 را کسب می‌کنند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان آمل با بیان اینکه در این اردو 22 بازیکن برای حضور دعوت شده‌اند، متذکر شد: اردوی سوم تیم ملی والیبال جوانان از 25 اردیبهشت ماه سال جاری کار خود را در کمپ فدراسیون دوچرخه‌سواری آغاز کرده، اذعان داشت: این اردو به مدت 11 روز توسط فرهاد نفرزاده سرمربی مازندرانی این تیم پیگیری می‌شود که فرشاد سعیدی دیگر مربی والیبال مازندرانی نیز او را در تیم ملی همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول