اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دیدار با الاهلی

حسن اشجاری تنها غایب سپاهان است

خبرگزاری فارس: حسن اشجاری به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم سپاهان را در دیدار با تیم الاهلی عربستان همراهی کند، اما سایر بازیکنان مشکلی برای بازی کردن در این مسابقه ندارند.

حسن اشجاری تنها غایب سپاهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته پایانی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم الاهلی عربستان است.

زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان برای این دیدار حساس که سه امتیاز آن تاثیر مهمی در وضعیت سرگروهی نماینده اصفهان در مرحله گروهی دارد، می‌تواند از تمام بازیکنانش استفاده کند اما حسن اشجاری با مشکل مصدومیت مواجه شده و غایب سپاهانی‌ها در این دیدار لقب گرفته است.

سرپرست تیم سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر گفت: کاروان تیم الاهلی ظهر روز گذشته وارد اصفهان شده و در هتل کوثر اسکان یافتند.

رسول خوروش افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده این تیم یک جلسه تمرینی در ساعت برگزاری بازی در زمین فولادشهر انجام داد.

به گزارش فارس، تیم سپاهان که پیش از این صعودش به مرحله پلی‌آف را قطعی کرده است، برای اینکه بتواند در مرحله بعد از امتیاز میزبانی استفاده کند، نیاز به کسب پیروزی مقابل تیم الاهلی عربستان دارد.

سپاهان که جمعه هفته گذشته قهرمانی در لیگ یازدهم را جشن گرفت، پس از قهرمانی در لیگ ایران با انگیزه‌ای مضاعف به دیدار حریف عربستانی می‌رود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول