اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

70 مسجد هرمزگان میزبان معتکفان خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه 70 مسجد در استان میزبان معتکفان خواهد بود، گفت: امسال بیش از 11 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت می‌کنند.

70 مسجد هرمزگان میزبان معتکفان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به رشد 10 درصدی معتکفان نسبت به سال قبل، پیش‌بینی می‌شود تعداد مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف در استان به بیش از 70 مسجد افزایش یابد که در حال حاضر 43 مسجد اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: 17 مسجد در بندرعباس، شش مسجد در میناب، چهار مسجد در جاسک، سه مسجد در جزیره قشم و در شهرستان‌های رودان، حاجی‌آباد، بندرلنگه و پارسیان هر کدام دو مسجد، ابوموسی، بندرخمیر، سیریک و بشاگرد نیز هر کدام یک مسجد برای میزبانی معتکفان آماده شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان داشت: براساس پیش‌بینی کارشناسان فرهنگی امسال بیش از 11 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت می‌کنند که این رقم در مقایسه با مدت زمان ثبت‌نام به نسبت مشابه سال قبل 10 درصد رشد نشان می‌دهد.

انصاری‌راد با بیان اینکه مراسم اعتکاف در هرمزگان برای نخستین بار در سال 1381 با حضور 2 هزار و 93 نفر در 11 مسجد استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در مراسم معنوی اعتکاف طی سال‌های 81 تا 87 بیش از 37 هزار و 817 نفر شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول