اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

توجه به زکات برای کاهش فقر ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند گفت: توجه به زکات با توجه به تأثیر مستقیم آن در کاهش فقر در جامعه باید بیشتر شود.

توجه به زکات برای کاهش فقر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور صبح امروز در جلسه شورای زکات این شهرستان با اشاره به اهمیت توجه به زکات اظهار داشت: باید به زکات در جامعه توجه کرد زیرا باعث کاهش فقر در جامعه می‌شود؛ از این رو باید در ترویج آن گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه پرداخت زکات در جامعه از واجبات دینی است، خاطر نشان کرد: باید کوشید تا کشاورزان زکات خود را پرداخت کنند زیرا باعث رونق بخشیدن به کشاورزی آنها در سال‌ آتی می‌شود.

امانی‌پور با اشاره به اینکه گندم کشت شده در این شهرستان محصول خوبی شده است، افزود: در سال‌ جاری پیش‌بینی برداشت 25 هزار تن گندم از مزارع این شهرستان وجود دارد که امیدواریم محقق شود.

وی با اشاره به اینکه امسال محصول آبی زیادی در سطح شهرستان کشت شده است، گفت: در سال ‌جاری در گتوند بیش از 9 هزار و 500 هکتار گندم به صورت آبی کشت شده است.

امانی‌پور با اشاره به کشت گندم به صورت دیم در گتوند خاطر‌نشان کرد: امسال بیش از 16 هزار هکتار از مزارع گندم به صورت دیم زیر کشت این محصول استراتژیک رفته بود که به دلیل کم‌آبی همه محصول این مزارع نابود شد.

وی با اشاره به کشت محصول جو در این شهرستان تأکید کرد: در سال‌ جاری بیش از یک‌هزار و 200 هکتار از مزارع گتوند زیر کشت جو دیم و 300 هکتار نیز زیر کشت جو به صورت آبی رفته است.

امانی‌پور خاطر ‌نشان کرد: کشت کلزا نیز در سطح شهرستان گتوند به دو صورت دیم و آبی انجام شده که کشت 800 هکتار کلزا به صورت دیم و 110 هکتار به صورت آبی بوده است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول