اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران:

جوان‌ترین وزنه‌بردار مازندران می‌توانست قهرمان جهان باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: جوان‌ترین وزنه‌بردار مازندرانی می‌توانست در سنگین وزن مدال خوشرنگ طلا را کسب کند.

جوان‌ترین وزنه‌بردار مازندران می‌توانست قهرمان جهان باشد

عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از کسب مقام نایب قهرمانی وزنه‌بردار سنگین وزن ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در گواتمالا خبر داد.

وی بیان داشت: در سی و هشتمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در گواتمالا، هشت وزنه‌بردار در ترکیب تیم ملی به روی تخته رفتند که از این تعداد دو وزنه‌بردار از مازندران بودند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: در آخرین روز این مسابقات در دسته فوق سنگین 105+ کیلوگرم بهادر مولایی موفق به کسب سه مدال نقره شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: مولایی در دسته 105+ کیلوگرم در حرکت یک ضرب 185 کیلوگرم و در حرکت دو ضرب نیز 236 کیلوگرم را بالای سر برد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در ادامه تصریح کرد: این وزنه‌بردار ملی‌پوش مازندرانی در مجموع دو حرکت با 417 کیلوگرم، پس از وزنه‌بردار روسیه با سه مدال نقره نایب قهرمان شد.

وی گفت: در این دسته، وزنه‌بردار اهل کشور ارمنستان نیز پس از مولایی به مدال برنز رسید.

رحیمی اظهار داشت: دیگر وزنه‌بردار سنگین‌وزن مازندرانی در این مسابقات با بدشانسی در جایگاه ششم جای گرفت.

وی بیان داشت: میلاد رستگار در دسته 105 کیلوگرم در این دوره مسابقات که تجربه نخستین دوره را داشت، به جایگاه بهتر از ششمی دست نیافت.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در سی و هشتمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در گواتمالا، تیم ملی ایران با دو مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز و با 530 امتیاز پس از تیم‌های چین و روسیه در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول