اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

پلمب 4 واحد صنفی مختلف در ورامین

خبرگزاری فارس: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بازار چهار واحد صنفی متخلف با حضور مسئولان شهرستان ورامین پلمب شد.

پلمب 4 واحد صنفی مختلف در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت، در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بازار با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مسئولان مجامع امور صنفی و تعزیرات حکومتی ورامین چهار واحد صنفی متخلف عرضه محصولات پروتئینی، سوپر مارکت و یک کارخانه تولید بستنی غیربهداشتی پلمب شد.

رئیس تعزیرات حکومتی ورامین ‌اظهار داشت: واحدهای صنفی مذکور به دلیل عرضه مواد تاریخ مصرف گذشته، غیر قابل مصرف، صادر نکردن فاکتور، گرانفروشی، رعایت نکردن بهداشت و درج نکردن قیمت پلمب شده‌اند.

حسین مثنوی‌پور گفت: گشت‌های ویژه نظارتی سیار ورامین، با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، مجامع امور صنفی و بازرسان اداره صنعت و معدن به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی به خصوص واحدهای عرضه کننده مواد غذایی که با جان مردم سرو کار دارند، نظارت می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان ورامین از چهارم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و تا زمان اصلاح بازار ادامه دارد در اجرای این طرح، آن دسته از واحدهای صنفی که در دوره فعالیت، تخلفی نداشته اند از طرف مجامع امور صنفی تشویق می‌شوند.

مثنوی‌پور ابراز داشت: از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون 2 هزار و 154 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ورامین به عمل آمده که در این بازرسی‌ها 413 واحد صنفی متخلف شناسایی و برای 193 واحد صنفی پرونده تخلف صادر شده است‌.

رئیس تعزیرات حکومتی ورامین در پایان میزان جریمه در نظر گرفته شده برای این واحدهای صنفی که بیشتر تخلف آنها گرانفروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور است را یک میلیارد و 524 میلیون و 850 هزار ریال ذکر کرد و گفت: بیشترین تخلفات صنفی را مربوط به واحدهای خدماتی، لبنیات و نانوایى‌ها بیان کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول