اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران خبر داد

بانوی خانه‌دار ورامینی برترین زن پایتخت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری تهران از انتخاب بانوی خانه‌دار ورامینی به عنوان برترین زن پایتخت خبر داد.

بانوی خانه‌دار ورامینی برترین زن پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری تهران، آذر نظری با تشریح برنامه‌های هفته زن در استان تهران گفت: در همایش بانوی بصیر از استان تهران بانوی موفق و خانه‌دار اهل ورامین به عنوان زن برتر پایتخت معرفی می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه ثبت‌نام طرح ملی رحمت همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: در مجموع شهرستان‌های استان تهران 8 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند ولی هنوز آمار تهران تکمیل نشده اما کلاس‌های آموزشی آغاز شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در طرح ملی رحمت متقاضیان (دختران و بانوان تهرانی) تحت آموزش‌هایی اعم از آموزش همسرداری، تربیت فرزند، حجاب، بصیرت‌افزایی، آموزش‌های امداد و نجات و آسیب‌شناسی در فضای مجازی و … قرار می‌گیرند که این ‌‌آموزش‌ها در دو ترم 16 جلسه‌ای و هر جلسه 90 دقیقه در پایگاه‌های بسیج و مدارس توسط اساتید حوزه علمیه (سطح پایه 2)، کارشناسان علوم الهیات و امدادگران زن در هلال احمر انجام می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه هنوز طرح تحرک از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است، گفت: این طرح در دل طرح تحول اجتماعی گنجانده شده که مربوط به تحکیم خانواده است.

وی بیان داشت: در این طرح 23 برنامه و 77 فعالیت تعریف شده که با محوریت خانواده و زن برنامه‌ریزی شده است و هم‌اکنون نشست‌های منطقه‌ای برای بومی‌سازی این طرح آغاز شده تا بتوان به بهترین شکل طرح را اجرا کرد.

وی در مورد برنامه‌های روز زن گفت: در هفته زن برنامه‌های زیادی پیش‌بینی شده است که یکی از مهم‌ترین آنها همایش بانوی بصیر است که امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود و در این همایش بزرگ زنان برتر نهادها و سازمان‌های دولتی و همچنین زنان برتر هر استان معرفی می‌شوند.

وی افزود: بر اساس تعرفه‌ها و جدول‌های ارائه شده از سوی وزارت کشور سه زن برتر استان تهران انتخاب شدند ولی باید تنها یک زن به عنوان زن برگزیده انتخاب شود برای همین قرعه‌کشی انجام شد و از میان زنان برگزیده از ورامین، پاکدشت و شهر تهران بانوی ورامینی انتخاب شد.

نظری گفت: این بانوی خانه‌دار دارای تحصیلات عالیه، فرزندان موفق و بینش سیاسی، مذهبی، اجتماعی و دیگر قابلیت‌های موفقیت در زندگی است و روز شنبه هفته آینده در همایش بانوی بصیر معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول