اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد خبر داد

ساماندهی گلزار شهدا و یادمان‌های سعدآباد ‌

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد از ساماندهی گلزار شهدا و یادمان‌های سعدآباد خبر داد.

ساماندهی گلزار شهدا و یادمان‌های سعدآباد ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد سید مصطفی حسینی مطلق شامگاه شنبه در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش سعدآباد اظهار داشت: مردم شهر سعدآباد مردمی انقلابی و ولایی هستند و ارزش و احترام خاصی برای شهدا و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی قائل بوده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد از ساماندهی گلزار شهدا و یادمان‌های سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: رسیدگی بر وضعیت یادمان‌های شهدای شهر سعدآباد از مسائل مهمی است که مردم ولایتمدار این شهر همواره بر آن تاکید داشته‌اند و مسئولان شهر و بخش سعدآباد با پیگیری‌های مستمر خود زمینه را برای اجرای احسن آن فراهم کرده‌اند.

حسینی‌ مطلق بیان داشت: شهدای گمنام دفاع مقدس مظلومانه و بدون آنکه نام و مشخصاتی از آنها باقی بماند به شهادت رسیدند، به همین دلیل نیز رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های این شهدا باید در قلب تاریخ و برای همیشه جاودان بماند.

وی اضافه کرد: احداث یادمان شهداء گمنام در شهر سعدآباد از اقدامات مطلوب و ارزشمندی است که در سعدآباد شاهد آن بوده‌ایم و رضایت مردم و مسئولان را به دنبال داشته است.

این مسئول ادامه داد: این طرح با اعتبار بالغ بر 350 میلیون تومان توسط شهرداری سعدآباد در این شهر اجرا شده و به مکان معنوی و زیارتگاهی برای شهروندان سعدآبادی و مسافران این شهر تبدیل شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد اذعان داشت: در دولت‌های تلاش‌گر و ارزشی نهم و دهم توجه خاصی به این مقوله شد و هزینه‌های بسیاری برای قبور مطهر شهدا و یادمان آنها اختصاص داده شد و در سراسر ایران اسلامی این امر مهم را شاهد بوده‌ایم.

حسینی مطلق با بیان اینکه شهدا وظیفه اصلی خود را در قبال کشور و انقلاب انجام دادند افزود: ما باید ضمن ادامه راه پر رهرو شهدا، آنها را به عنوان اسوه و الگو قرار دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول