اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال

تمام گلزارهای شهدا در کهگیلویه ساماندهی می‌شوند ‌

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌کهگیلویه گفت: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری تمام گلزارهای شهدا در شهرستان کهگیلویه ساماندهی خواهند شد.

تمام گلزارهای شهدا در کهگیلویه ساماندهی می‌شوند ‌

‌بهنام صمدی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: بنیاد شهید نهادی است انقلابی که به منظور احیا، حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یادمان شهیدان و تلاش برای استفاده از امکانات عمومی جامعه و نظام و رشد و اعتلای مادی و معنوی جامعه هدف تشکیل شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه افزود: جمع‌آوری، حفظ و نگهداری و معرفی آثار فرهنگی و وصایای شهدا و نظارت و پیگیری امور فرهنگی، تربیتی و آموزشی فرزندان شاهد و برنامه‌ریزی برای تلاش در تجلیل و تکریم از مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان از اهم فعالیت‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

صمدی‌فرد ابراز داشت: شهرستان کهگیلویه با تقدیم 600 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمره شهرستان‌های پیشتاز در عرصه ایثار و جهاد است.

وی با اشاره به لزوم توجه جدی به ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: نباید گذر زمان ما را از یاد شهدا که سرمایه‌های واقعی معنوی هستند، دور کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: این نهاد به 2 هزار و 216 جانباز، 90 آزاده و خانواده 600 شهید خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساماندهی گلزارهای شهدا جهش خوبی داشته است، یادآور شد: تعداد 170 گلزار شهدا در سطح شهرستان کهگیلویه وجود دارد.

صمدی‌فرد گفت: تا قبل از سال 90 تنها 10 مورد از گلزارها ساماندهی شده بودند که هم‌اکنون 40 گلزار ساماندهی شدند و 11 گلزار در حال ساماندهی است.

وی تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری تمام گلزارهای شهدا در شهرستان کهگیلویه ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول