اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بابل در مجلس نهم:

اقتدار نماینده مجلس در عزل و نصب مدیران نیست

خبرگزاری فارس: منتخب مردم بابل در مجلس نهم گفت: اقتدار نماینده مجلس ورود در عزل و نصب مدیران نیست بلکه در خدمت بی‌منت به مردم است.

اقتدار نماینده مجلس در عزل و نصب مدیران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل حسین نیازآذری ظهر امروز در دیدار جمعی از فرهنگیان این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: تمرکز همه اقشار جامعه باید به سمت سازندگی و پیشرفت کشور باشد و نباید انرژی افکار عمومی صرف مباحث حاشیه‌ای شود.

وی نقش فرهنگیان را در سازندگی کشور، زیربنایی برشمرد و افزود: اهتمام نظام تعلیم و تربیت گامی اساسی برای پیشرفت ایران اسلامی است.

نیازآذری با تشریح کارکرد مجلس شورای اسلامی در حوزه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون، ابراز امیدواری کرد مجلس نهم در اجرای دو وظیفه اصلی خود جدی‌تر و به صورت کارشناسی عمل کند.

منتخب مردم بابل در مجلس نهم با اشاره به اینکه ظرفیت بالایی در دستگاه تعلیم و تربیت و سایر بخش‌های علمی و اجرایی منطقه برای اخذ مشاوره وجود دارد افزود: کارگروهی در دفتر خود تشکیل داده تا نظرات و دیدگاه‌های نخبگان، صاحب‌نظران، دانشگاهیان، فرهنگیان و فعالان عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را برای تدوین قوانین و پیگیری مسائل مرتبط با توسعه شهرستان دریافت کنم.

نیاز‌آذری با بیان اینکه نماینده مجلس بدون مشورت و همکاری مردم موفق نمی‌شود، ایجاد شورای راهبردی، مشورتی و استقرار دبیرخانه نظام پذیرش پیشنهادات در دفتر خود را بهینه‌سازی و تداوم ارتباط بین مردم و مجلس برشمرد و تاکید کرد: نماینده مجلس برای به روز شدن به مشاوران امین، مطلع، دلسوز و متخصص نیاز دارد.

وی در پاسخ به سئوال یکی از حضار درباره راهکارهای توسعه شهرستان بابل گفت: با توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی شهرستان، توسعه و تکمیل پروژه‌های زیربنایی در بخش‌های کشاورزی، راه، تامین آب شرب، گاز شهری، گردشگری، حوزه سلامت و حمایت از صنایع ضروری است.

منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست درباره حرف و حدیث‌ها در بخش انتصاب مدیران، این مسائل را حاشیه‌ای و غیرضروری دانست و اذعان داشت: اقتدار نماینده مجلس در عزل و نصب مدیران نیست بلکه اقتدار نماینده در خدمت بی‌منت به مردم است و من بنا ندارم انرژی خود را صرف امور حاشیه‌ای کنم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول