اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کشف 2200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پنج روز گذشته بیش از 2200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد.

کشف 2200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنج روز گذشته بیش از 2 تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پنج روز گذشته 16 خودرو توقیف و اعضای شش باند توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

وی گفت: محل فعالیت این باندهای توزیع مواد مخدر در استان‌های فارس، سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان بوده است.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه از تشدید برخورد با تولید‌کنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر صنعتی در این استان خبر داد و ابراز داشت: در این مدت 30 مکانی که در آن مواد مخدر توزیع می‌شد، نیز پلمپ شدند.

وی با اشاره به کشف 460 گرم مواد مخدر صنعتی شیشه در روزهای گذشته در این استان تصریح کرد: شیشه از جمله مواد مخدر صنعتی به شمار می‌رود که مصرف آن برای جوانان بیش از حد خطرناک است و در ضمن اینکه در دو محل توزیع این مواد صنعتی در فارس بیش از 460 گرم شیشه کشف شد که مجازات 30 گرم شیشه اعدام مشخص شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: نیروی انتظامی استان فارس اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را از چند روز گذشته در سراسر این استان آغاز کرده و اجرای این طرح به شدت ادامه دارد.

سجادیان همچنین افزود: در پنج روز گذشته 4 هزار و 618 قرص روان‌گردان کشف و 145 نفر نیز دستگیر شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از پنج تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، 78 درصد افزایش کشفیات در این استان را شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته بیش از 37 تن بوده که از نظر میزان کشفیات فارس جزو رتبه‌های نخستین است.

وی در پایان از مردم فارس خواست تا اطلاعات خود را در مورد توزیع یا مصرف مواد مخدر از طریق سامانه و مرکز 197 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول