اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک خبر داد

برخورد با دستگاه‌های کم‌کار در بخش سلامت در اندیمشک

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک از برخورد با دستگاه‌های کم‌کار در بخش سلامت در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: مصوبات شورای سلامت لازم‌الاجراست.

برخورد با دستگاه‌های کم‌کار در بخش سلامت در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، رضا رضایی‌فاضل پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار داشت: در بخش درمان باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا زیرساخت مناسب برای مردم در سطح شهرستان فراهم شود.

وی افزود: امور درمانی مهم‌ترین نکته‌ای است که باید با برنامه‌ریزی اصولی صورت گیرد و در این خصوص همه دستگاه‌ها باید خود را موظف به همکاری بدانند.

رضایی‌فاضل خاطر‌نشان کرد: اصلی‌ترین نیاز مردم در زندگی امروز بخش درمان است و پس از آن امنیت از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار اندیمشک تاکید کرد: رفع مشکلات درمان و سلامت باید در دستور کار باشد و همه دستگاه‌ها در این باره همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: مصوبات شورای سلامت باید به صورت کامل پیگیری و اجرا شود زیرا با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد و با هر دستگاهی که در این راستا کوتاهی کند برخورد جدی می‌شود.

فرماندار اندیمشک خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات در بخش درمان از اصلی‌ترین دستور کارهای شورای سلامت شهرستان است و در این باره در حال تلاش هستیم.

انتهای پیام/ز30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول