اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دامپزشکی استان بوشهر صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی ارتقای بهداشت رستوران‌ها در بوشهر

خبرگزاری فارس: در راستای تفاهمنامه استانداری و دامپزشکی بوشهر دوره آموزشی ارتقای بهداشت رستوران‌ها و غذافروشی‌ها برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی ارتقای بهداشت رستوران‌ها در بوشهر

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در راستای تفاهمنامه مشترک کاری بین اداره کل امور اجتماعی استانداری و اداره کل دامپزشکی استان بوشهر با موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی اجتماعی در ارتباط با عرضه بهداشتی فرآورده‌های خام دامی، یک دوره آموزشی ارتقای بهداشت مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی (ویژه رستوران‌ها، غذا فروشی‌ها و هتل‌داران) در سالن اجتماعات دامپزشکی استان بوشهر با حضور 37 نفر از مدیران این مراکز از شهرستان بوشهر برگزار شد.

غلامرضا رستگار افزود: در این دوره آموزشی دکتر کامران آبسالانفرد به عنوان مدرس حضور داشت و در ارتباط با راه‌های پیشگیری از آلودگی، مسمومیت‌های غذایی و نکات بهداشتی فرآورده‌های خام دامی نکاتی به حاضرین در این دوره آموزش داده شد.

وی بیان کرد: در ضمن دوره آموزشی مشابهی در بهمن ماه 90 و فروردین ماه 91 برای عرضه‌کنندگان مرغ و تخم مرغ  و همچنین گوشت قرمز شهرستان بوشهر نیز برگزار شده بود.

رستگار گفت: جلسات آموزشی با موضوع رعایت نکات بهداشتی، قرنطینه‌ای و امنیت زیستی برای بهبود تولید در مرغداری‌های سطح استان نیز برگزار شد.

این مقام مسئول بیان کرد: در راستای سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی جلسات آموزشی جداگانه‌ای با حضور دکتر مرتضی بحرانی مدیر کل اداره دامپزشکی استان بوشهر و دکتر یوسف سعادت مسئول اداره طیور استان در چهار شهرستان دشتستان، گناوه، دشتی و تنگستان با مرغداران برگزار شد.

رستگار اضافه کرد: اهم مطالب ارائه شده در این جلسه در مورد رعایت نکات بهداشتی ، قرنطینه‌ای و امنیت زیستی برای بهبود تولید در مرغداری‌های سطح استان بود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول