اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس و منتقد حوزه فرهنگ و هنر:

روابط‌ عمومی عنصری کلیدی در ارتقای تصویر یک سازمان است

خبرگزاری فارس: کارشناس و منتقد حوزه فرهنگ و هنر با اشاره به ویژگی‌های روابط‌ عمومی گفت: روابط ‌عمومی عنصری کلیدی در ارتقای تصویر یک سازمان در جامعه است.

روابط‌ عمومی عنصری کلیدی در ارتقای تصویر یک سازمان است

حامد هوشیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: روابط‌ عمومی عنصری کلیدی در افزایش اعتماد به نفس، پیشرفت اقتصادی، یکپارچگی فرهنگی و ارتقای تصویر یک سازمان در جامعه است.

کارشناس و منتقد حوزه فرهنگ و هنر، با تاکید بر اهمیت روابط ‌عمومی در سازمان‌ها گفت: توجه به افکار عمومی و دخالت دادن نظریات مدیران روابط‌ عمومی در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی سازمان‌ها از نیازهای اصلی سازمان‌های پویا و کارآمد است.

وی در ادامه افزود: تقویت روابط عمومی‌ها می‌تواند عامل اصلی تقویت روابط عاطفی بین مدیران و کارکنان و ارتقای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در سازمان‌ها شود.

هوشیاری در ادامه عنوان کرد: وجود مدیران علمی ارزش‌گرا و فرایند‌محور، در مصدر روابط عمومی‌ها که از لحاظ توانمندی‌های فردی بتوانند برنامه‌ریزی صحیح و موثری داشته باشند، می‌تواند عامل جلب مشارکت عمومی و اعتماد‌سازی در جامعه شود.

کارشناس و منتقد حوزه فرهنگ و هنر در ادامه، صبر و استقامت و داشتن رابطه خوب با کارکنان و مراجعین را از خصوصیات روابط عمومی موفق دانست و تکریم ارباب رجوع را یکی از وظایف اصلی و مهم روابط عمومی‌ها برشمرد و اظهار داشت: تثبیت نقش روابط‌ عمومی در سازمان و تعیین اهداف روابط‌ عمومی از عوامل موفقیت آنها است.

وی در ادامه، یکی از عوامل موفقیت یک سازمان را حمایت مدیران آن دستگاه از روابط‌ عمومی دانست و گفت: روابط‌ عمومی باید عنصری مهم در یک سازمان تلقی شود.

کارشناس و منتقد حوزه فرهنگ و هنر در پایان هنر نفوذ در دل‌ها، شجاعت بیان، تحمل بالا، مثبت‌نگری و داشتن تقوا را از ویژگی‌های کارکنان روابط‌ عمومی برشمرد و با تاکید بر عملکرد روابط عمومی فعال و پویا گفت: اگر سازمانی روابط‌ عمومی فعال نداشته باشد، در واقع سازمانی مرده محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول