اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آتش‌نشانی کاشان:

دوره امداد و نجات کوهستان ویژه آتش‌نشانان کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات کوهستان در سطح پیشرفته جهت پرسنل این سازمان خبر داد.

دوره امداد و نجات کوهستان ویژه آتش‌نشانان کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد مسعود چایچی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره با حضور جمعی از پرسنل عملیاتی امداد و نجات کوهستان سازمان در ارتفاعات دره پریان(بیده) با مربی‌گری آقای پیمان یاوری مدرس سازمان امداد و نجات کشور برگزار شد.

وی افزود: در این دوره تکنیک‌های بسکت کردن و رهاسازی مصدوم، کار با طناب در ارتفاع، روش‌های مختلف بالاکشی از دیواره کوه، سورتمه کردن مصدوم به همراه کارگاه‌های نجات و انتقال مصدوم به پایین آموزش داده شد و حاضران به تمرین و مرور این روش‌ها پرداختند.

چایچی در ادامه بیان داشت: کلاس‌های تئوری نیز در ستاد مرکزی سازمان آتش‌نشانی، قبل و بعد از دوره عملی برگزار شد تا شرکت‌کنندگان ضمن آموختن و مرور بیشتر آموخته‌های خود نسبت به رفع اشکال و پرسش سؤالات بیشتر اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع و نظر به اینکه سالانه جان بسیاری از هم‌وطنان به علت عدم آشنایی با اصول اولیه صعود از ارتفاعات از دست می‌رود و با عنایت به نقشی که گاه ثانیه‌ها و دقایق در نجات جان انسان‌ها دارند برگزاری این دوره‌ها ضروری است.

چایچی متذکر شد: این دوره همچنین با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت پرسنل سازمان در زمینه نجات و امداد در ارتفاع و مناطق کوهستانی برگزار شد. 

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول