اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا خبر داد

احداث زورخانه شهدای شهرضا در آینده‌ نزدیک

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: طرح احداث زورخانه شهدای شهرضا به عنوان یک برنامه استراتژیک در حوزه ورزش باستانی شهرستان در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

احداث زورخانه شهدای شهرضا در آینده‌ نزدیک
عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: تسریع در اتمام طرح نوسازی و بهسازی استخر دریای شهرضا طی یک سال اخیر به عنوان یکی از دغدغه‌های بزرگ اهالی ورزش شهرستان مطرح بوده است.
وی ادامه داد: بر اساس مذاکراتی که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم موفق به اخذ بودجه 50 میلیون تومانی برای اتمام تعمیرات استخر دریا شدیم و امیدواریم با همت مسئولان در آینده نزدیک شاهد راه اندازی مجدد این مجموعه بزرگ باشیم.
این نماینده مجلس با تشریح مشکلات تیم بسکتبال شهید همت شهرضا اضافه کرد: این تیم به عنوان نماینده استان اصفهان در لیگ دسته اول بسکتبال کشور حاضر است و ما طرح احداث باشگاه ورزشی شهید همت را به معاونت عمران و توسعه وزارت ورزش و جوانان ارائه داده‌ایم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مالی تیم شهید همت افزود: در حال حاضر با تلاش‌های انجام گرفته موفق شدیم دستور وزیر ورزش و جوانان را برای حذف حق ورودی این تیم برای شرکت در لیگ دسته اول بسکتبال کشور دریافت کنیم و همچنین درصدد حل مشکلات اقتصادی این تیم با استفاده از حمایت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه ورزش هستیم.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول