اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی آیت‌الله حسینی‌بوشهری

نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: پنجمین نشست فرهنگی، آموزشی اساتید دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور با سخنرانی امام جمعه قم آغاز به کار کرد.

نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پنجمین نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور ویژه بخش علوم اجتماعی و فنی مهندسی با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه پیام‌نور در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا علی‌کرمی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان قم در این مراسم که عصر امروز برگزار شد به تشریح ویژگی‌های شهر مقدس قم پرداخت و اظهار داشت: شهر قم آشیانه آل محمد(ص) است و از هر یک از امامان معصوم نشانه‌ای در قم وجود دارد.

وی در ادامه به تشریح جایگاه مسجد مقدس جمکران پرداخت و گفت: این مسجد مقدس با دستور حضرت ولی عصر(عج) در قم شکل گرفت تا ما از 14 معصوم در قم نشانه داشته باشیم و علما و بزرگان ما نیز به این مکان مقدس توجه داشتند و با وجود کهولت سن مکرر در این مسجد شریف حاضر شده و حوائج خاص خود را از درگاه حضرت ولی‌عصر طلب می‌کردند.

در ادامه این مراسم آیت‌الله حسینی‌بوشهری امام جمعه قم به ذکر نکات اخلاقی در خصوص ویژگی‌های استاد و معلم پرداخت و بر توجه اساتید بر خودسازی تاکید کرد.

دکتر اژدر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور در سخنانی اظهار داشت: اساتید باید به واسطه اهل علم بودن رفتار و گفتار خود را کنترل کنند و اگر فردی این مسئله را رعایت نکند بالاترین درجه جهل برایش رقم می‌خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: هدف از برگزاری این نشست بررسی مسائل پژوهشی، علمی و سازمانی است و بخش مهم‌تر اینکه در این فضا باید به خودتان بپردازید و وقتی را برای خودتان در نظر بگیرید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه تاکنون پنج دوره از این نشست برگزار شده است گفت: مسئله جالب این بود که در دوره‌های قبل شرکت‌کنندگان حضور در جمکران را لذت‌بخش‌ترین قسمت برنامه دانسته و از این مکان مقدس توشه معنوی خوبی برداشته‌اند و شما هم تلاش کنید تا معنویت این فضا شامل حالتان شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول