اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

مساجد بروجن به پورتال ملی مساجد کشور می‌پیوندند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی بروجن از عضویت مساجد این شهرستان در طرح پورتال ملی مساجد کشور خبر داد.

مساجد بروجن به پورتال ملی مساجد کشور می‌پیوندند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان بعد از ظهر امروز در دیدار با هیئت‌های مذهبی هیئت‎ امنای مساجد این شهرستان، اظهار داشت: طرح پورتال ملی مساجد کشور با هدف پیوستن به شبکه ملی مساجد کشور، ایجاد جایگاه اطلاع رسانی برای مساجد، امکان شرکت در جشنواره‌های ملی مساجد برتر و امکان استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی رایگان برای مساجد راه‌‎اندازی شده است.

وی افزود: سامان بخشیدن به فعالیت‌های مساجد، مشارکت دادن مساجد کشور در یک پورتال و استفاده از امکانات روز برای آشنا شدن با بیوگرافی، ساختار و فعالیت‌های مساجد مختلف کشور از آثار اجرای این طرح است.

الهیان آشنا شدن با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مساجد کشور و استفاده از تجارب یکدیگر را از دیگر آثار عضویت در این طرح برشمرد و گفت: برهمین اساس هیئت امنا و مسئولان امور فرهنگی مساجد بروجن می‌‎توانند به‌منظور رونق دادن به مساجد به طرح پورتال ملی مساجد بپیوندند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با بیان اینکه پوستر این طرح ملی در مساجد و ادارات بروجن توزیع شده است، گفت: علاقه‌مندان به پیوستن به طرح پورتال ملی مساجد باید به آدرس اینترنتی www.tebyan-masajed.ir مراجعه کنند.

وی تعداد مساجد بروجن را 80 باب برشمرد و ابراز امیدواری کرد: 30 مسجد بروجن به طرح پورتال ملی مساجد بپیوندند.

وی در ادامه از  اجرای 380 فعالیت توسط روحانیان مستقر بروجن در بهمن ماه جاری خبر داد و گفت: روحانیان مستقر شهرستان بروجن در طول بهمن 380 فعالیت فرهنگی و مذهبی در مساجد، مدارس و مراکز فرهنگی این شهرستان اجرا کردند.

الهیان افزود: از این تعداد 200 فعالیت در مساجد و مدارس گندمان و بقیه در دهنو برگزار شد.

وی تأکید کرد: این فعالیت‌ها شامل اقامه نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی، برگزاری گفتمان های دینی و کلاس آموزش مفاهیم نهج‌البلاغه است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن تأکید کرد: بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، سخنرانی در مناسبت‌های مختلف و نظارت بر فعالیت‌ هیئت‌ها و مراکز قرآنی از دیگر فعالیت‌های اجرا شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول