اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

400 مسجد در چهارمحال و بختیاری به پورتال ملی مساجد می‌پیوندد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای دسترسی آسان به فعالیت مساجد 400 مسجد در سطح این استان به پورتال ملی مساجد کشور می‌پیوندند.

400 مسجد در چهارمحال و بختیاری به پورتال ملی مساجد می‌پیوندد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام جعفر مرتضوی ظهر امروز در نشست با مربیان قرآن این استان، اظهار داشت: سامان بخشیدن و مشارکت دادن مساجد کشور در یک پورتال با هدف سهل الوصول بودن ارتباط کاربران و به‌ویژه مسئولان فرهنگی با بیوگرافی، ساختار و فعالیت‌های مساجد مختلف کشور و استفاده مفید و بهینه از تجارب یکدیگر از مهم‌ترین اهداف این طرح است.
وی در ادامه از اجرای بیش از 15 هزار مراسم مذهبی در دهه اول ماه محرم در این استان خبر داد و گفت: با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار هیئات مذهبی در ایام سوگواری امام حسین(ع) این هیئات مذهبی باید با درک جایگاه ویژه خود در این ایام گام مؤثری در راستای تبیین فرهنگ حسینی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان بردارند.
مرتضوی ادامه داد: یک هزار و 300 هیئت مذهبی با همکاری ائمه جماعات و جمعه و 834 مبلغ و مبلغه محافل عزاداری امام حسین(ع) را در مساجد، حسینیه‌ها و تکایای استان برگزار کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عمده برنامه هیئات مذهبی را برگزاری زیارت عاشورا و ادعیه، سخنرانی، مداحی و سینه زنی برشمرد و گفت: همچنین حضور 834 مبلغ و مبلغه در سخنرانی هیئات مذهبی از ویژگی‌های بارز رشد فرهنگی هیئات است.
وی همچنین در ادامه همکاری کارمندان را رمز موفقیت تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: همفکری و هماهنگی کارمندان ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های تبلیغات اسلامی را به دنبال دارد.
مرتضوی افزود: تلاش برای جذب جوانان و تقویت بنیه‌ دینی آنان باید در سرلوحه کار کارمندان تبلیغات اسلامی قرار گیرد.
وی همچنین از توزیع شماره 11 فصلنامه خانواده بشری در این استان خبر داد و گفت: خانواده و حجاب در کلام آفتاب، میعاد خوش ارباب دانش و معرفت، فراغت و عبودیت، زندگی منهای معنویت یعنی مرگ، آرامش از دیدگاه قرآن، جایگاه شادی در اسلام، گفتگو با همسر شهید ذبیح الله کرمی، سفر آزموده کند مرد را و سفر به مازندران از جمله موضوعات مطروحه در این نشریه است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول