اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 وزن صورت گرفت

حضور 17 ملی‌پوش کاراته در اردوی آماده‌سازی قم

خبرگزاری فارس: اسامی 17 کاراته‌کای ملی‌پوش برای حضور در یکی از مهم‌ترین مراحل آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان که در قم برگزار می‌شود، مشخص شد.

حضور 17 ملی‌پوش کاراته در اردوی آماده‌سازی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که کمتر از دو ماه به زمان آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا باقی مانده است ملی‌پوشان کاراته کشورمان با تمام توان در اردوهای تیم ملی آماده حضوری قوی در این رقابت‌ها می‌شوند.

البته از بین تمام مدعیان که خود را از رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اسفند ماه گذشته در زنجان به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند، اکنون تنها 17 نفر در اردوی تیم ملی باقی مانده‌اند و از بین آنها نفرات اعزامی به کاراته قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد.

این در حالی است که تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان تاکنون سه مرحله از اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی خود را زیر نظر مربیان خود پشت سر گذاشته است و مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته در قم پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان کاراته کشورمان برای حضور در مرحله چهارم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته روز پنج‌شنبه در قم حضور یافته‌اند و قرار است به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کاراته استان قم تمرینات خود را در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار کنند.

مرحله چهارم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان از امروز در حالی به میزبانی قم پیگیری می‌شود که قرار است از کاراته‌کاهای حاضر در این اردو، دومین تست آمادگی جسمانی نیز انجام شود.

از سوی دیگر با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان، تمرین با وزنه، تمرین در آب و نیز تمرینات کاراته در این چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تا روز یکشنبه 31 اردیبهشت ‌ماه در قم انجام خواهد شد.

در پایان سومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی رده سنی بزرگسالان کاراته کشورمان، 17 کاراته‌کا جواز حضور در اردوهای تیم ملی را به دست آوردند.

مسابقات انتخابی سوم در شهر مجلسی اصفهان با حضور مربیان، داوران و سرپرست دبیری فدراسیون کاراته برگزار شد و 17 کاراته‌کا در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به مرحله چهارم اردو راه یافتند.

بر این اساس در وزن منهای 55 کیلوگرم مهدی حاتمیان و وحید حسنی‌پور حضور دارند در حالی که در وزن منهای 60 کیلوگرم دو کاراته‌کای قمی یعنی امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور رقابت تنگاتنگی برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا خواهند داشت.

در وزن منهای 67 کیلوگرم حامد زیگساری، محمدرضا بخشی‌لو و سعید احمدی عضو تیم ملی کاراته در اردوی آماده‌سازی قم هستند و در وزن منهای 75 کیلوگرم باز هم دو کاراته‌کای قمی یعنی محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی در کنار ابراهیم حسن بیگی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا تلاش می‌کنند.

در وزن منهای 84 کیلوگرم نیز منصور حسین‌بیگی، علی فداکار، امیر امیری و مهدی سلطانی حضور دارند و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم ذبیح‌الله پورشیب، سامان حیدری و سجاد گنج‌زاده کاراته‌کاهای ملی‌پوش کشورمان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول