اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون مالی قوه قضاییه

مجتمع قضایی استان یزد رسما افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مجتمع قضایی استان یزد امروز با حضور معاون امور مالی قوه قضاییه به طور رسمی افتتاح شد.

مجتمع قضایی استان یزد رسما افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رئیس کل دادگستری استان یزد در مراسم افتتاح مجتمع قضایی استان یزد اظهار داشت: عملیات احداث این مجتمع از سال 86 با زیربنای بیش از 6هزار مترمربع آغاز شد و در سال 90 به طور نیمه موقت تحویل داده شد.

غلامحسین حیدری افزود: این ساختمان از دهه فجر سال گذشته کم و بیش مورد استفاده قرار گرفت و امروز با تکمیل نهایی آن، مورد بهره‌برداری کامل قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این ساختمان پیش از این مورد استفاده دادگاه‌های کیفری، تجدید نظر بود و از دهه فجر به تدریج همه همکاران دستگاه قضایی مرکز استان یزد در آن مستقر شدند.

حیدری با بیان اینکه این مجموعه، مجتمع قضایی استان یزد خواهد بود، افزود: ساختمان فعلی دادگستری استان یزد در خیابان فرخی مورد استفاده دادگستری شهرستان یزد قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نقایص و مشکلات مجتمع جدید دادگستری عنوان کرد: این ساختمان حداقل به یک سالن آمفی‌تئاتر 500 نفری نیاز دارد و نمازخانه احداث شده نیز محقر است در حالی‌که معتقدیم بهترین فضاها باید برای نمازخانه در نظر گرفته شود.

حیدری با بیان اینکه در سالن اجتماعات جدیدی که در دست احداث است، نمازخانه نیز احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای اجرای پروژه‌های عمرانی، چشم ما به تهران است و باید منتظر بمانیم تا پروژه‌های عمرانی را بر اساس بودجه عمرانی اختصاص یافته، طرح ریزی کنیم.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته توسط دادگستری استان یزد اظهار داشت: 20 واحد مسکونی در یزد احداث شده و به صورت منازل سازمانی در اختیار کارکنان و قضات قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در ابرکوه، مهریز، خاتم و ... نیز زمین در اختیار دادگستری قرار گرفته و منازل سازمانی احداث شده است.

حیدری با بیان اینکه منازل مسکونی سازمانی 80 متری است، عنوان کرد: با توجه به شرایط کویری استان یزد این منازل در شأن کارکنان دستگاه قضایی و قضات نیست.

این ساختمان امروز طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و معاون اداری مالی قوه قضاییه به طور رسمی در بلوار مدرس یزد افتتاح شد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول