اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی شفا در بافق افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایندگی شبکه فعالان ازدواج با حضور امام جمعه و مسئولان در بافق افتتاح شد.

نمایندگی شفا در بافق افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امام جمعه بافق عصر امروز در مراسم افتتاح دفتر شبکه فعالان ازدواج بافق با تحسین این حرکت نو و ارزشمند ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به ویژه برای دختران جوان قبل از ورود به عرصه ازدواج تأکید کرد.

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی همچنین با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی ویژه والدین تاکید کرد: انتظار می‌رود شبکه فعالان ازدواج به این دو گروه در حوزه آموزش توجه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حمایت از قشر آسیب‌پذیر و آبرومند جامعه تاکید کرد و افزود: مجمع خیران ازدواج باید به زودی راه‌اندازی شود و با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی هزینه‌هایی که برخی از خیران در امور غیرضروری انجام می‌دهند، به سمت امر مقدس ازدواج سوق داده شود.

رئیس شبکه فعالان ازدواج استان یزد نیز در این مراسم با تشریح اهداف راه‌اندازی شفا به عنوان مجموعه‌ای پیگیر برای تسهیل ازدواج جوانان و فرهنگ‌سازی، بر تلاش همه‌جانبه بخش دولتی و غیردولتی برای رسیدن به اهداف این شبکه تاکید کرد و افزود: چنانچه تمام ظرفیت‌های دولتی و مردمی در این حوزه به عرصه عمل بیایند، می‌توانیم شاهد شکل‌گیری حرکت عظیم فرهنگی باشیم.

علی پارسانیا فعالیت شفا در شهرستان‌ها را در بخش‌های آموزش، مشاوره تخصصی در حوزه ازدواج و خانواده، تولیدات فرهنگی و تسهیلات عنوان کرد و افزود: با ارائه مشوق‌ها و تسهیلات ضمن حمایت مادی از جوانان در ابتدای زندگی در عرصه ارائه آموزش‌های لازم به این قشر نیز می‌توان گام‌های بهتری برداشت که نمونه اجرایی این طرح در مرکز استان پیاده شده است و در شهرستان‌ها نیز همین روال دنبال می‌شود.

به گزارش فارس، نمایندگی شفا در شهرستان بافق روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 21 پذیرای جوانان، زوج‌های جوان و خانواده‌هاست.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول