اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به شهروندان

شهر به خاطر حوادث غیر مترقبه به محیط نا امن تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی بجنورد امروز با صدور اطلاعیه‌ای و نمابر به خبرگزاری فارس و روزنامه‌های محلی نسبت به وقوع حادثه جان باختن مادر و کودک در جوی آب ابراز تأسف و خانواده را مورد دلجویی قراردادند.

شهر به خاطر حوادث غیر مترقبه به محیط نا امن تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در نمابر شورای اسلامی این شهر خطاب به شهروندان و خانواده مرحوم گریوانی آورده است: افسوس و حسرت از درسی که از تجربیات گذشته نیاموخته و شهری که باید محیط امن و آسایش برای شهروندان باشد با بارش باران، برف و دیگر حوادث غیرمترقبه تبدیل به محیطی نا امن و تهدیدی جدی برای شهروندان شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: شورای اسلامی شهر بجنورد با کمال تأسف و تأثر، درگذشت مادری مهربان و ایثارگر و فقدان حزن انگیز فرزند خردسال را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کند.

در اطلاعیه شورای اسلامی بجنورد اظهار امیدواری شده است تا با دقت عمل تمامی سازمان‌های خدمت رسان دیگر حوادث تلخ شهری روی ندهد.

به گزارش فارس، بر اثر بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر و خاموشی برق، مادر و فرزندی به خاطر نبود حفاظ در کانال جوی آب به درون آن سقوط کرده و هر دو جان باختند.

وقوع این حادثه تلخ احساسات مردم مرکز خراسان‌شمالی را جریحه‌دار کرده است.

انتهای پیام/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول