به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی امروز با حضور میرزابابا مطهرینژاد عضو هیئت مؤسس انجمن روابط عمومی ایران، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان و روابط عمومیهای ادارات و نهادها، دانشجویان، خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در گچساران برگزار شد.
در این جلسه روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران به خاطر داشتن عملکرد مطلوب در حوزه وظایف روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان معرفی و تجلیل شد.
* انجام روزانه 20 هزار مکاتبه در شرکت نفت گچساران
رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران در این جلسه اظهار کرد: این شرکت با گستره 400 کیلومتر در 140 کیلومتر در چهار استان کشور فعالیتهای گستردهای در حوزه نفت و گاز دارد.
ابوالحسن غلامی ابراز داشت: روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران با دارا بودن این گستره وسیع یکی از بزرگترین روابط عمومیهای کشور است.
وی تصریح کرد: در روابط عمومی نفت و گاز گچساران روزانه افزون بر 20 هزار مکاتبه اداری درونسازمانی و برونسازمانی صورت میگیرد.
غلامی افزود: شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران افزون بر 50 اداره در ناحیه مرکزی و دهها اداره در مناطق نفتخیز جنوب دارد که رسیدگی به امور این ادارات با برنامهریزی منظم و خاصی در روابط عمومی این شرکت صورت میگیرد.
وی معرفی گچساران به عنوان بام نفتی و قلب نفتی ایران توسط روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران را گامی مهم در راستای شناساندن قابلیتها، ویژگیها و پتانسیلهای نفتی گچساران به دیگر استانهای کشور و جهان دانست.
* امام راحل بهترین الگو برای روابط عمومیها هستند
رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران با اشاره به اهمیت کار روابط عمومیها یادآور شد: روابط عمومیها باید بتوانند با ایجاد تفاهم و دوستی برای شناسایی سازمان خود به دیگر سازمانها و به مردم گامهای مؤثر و مفیدی بردارند.
غلامی رسالت روابط عمومیها را آفرینش و انتقال پیامهای ارزشمند برای مردم دانست و امام راحل را بهترین الگو برای روابط عمومیها عنوان کرد.
وی تصریح کرد: امام راحل با داشتن روحیهای والا و با برقراری ارتباط مؤثر در تاریخ بشریت ماندگار شدند.
غلامی معتقد است اگر ایران اسلامی در عرصه روابط عمومی پررنگتر شود و در راستای شناسایی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به جهانیان تلاشهای بیشتری صورت گیرد، ایران اسلامی پرطرفدارترین ایدهها و نظامها در دنیا خواهد بود.
این مسئول در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران با ارائه پیشنهادی برای شعار سال روابط عمومیها عنوان داشت: تلاش در راستای تفاهم، برادری و دوستی به عنوان شعار مهم برای روابط عمومیها باشد تا در راستای آن، اطلاعرسانی مطلوب برای توسعه و عمران شهر و ایجاد اشتغال برای جوانان صورت گیرد.
* نیاز گچساران در ایجاد کارگاهها و کارخانجات کوچک و بزرگ
غلامی با اشاره به نامگذاری سال 91 با نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با اشاره به توانمندیهای گچساران در زمینه نفت و گاز خاطر نشان کرد: در صورت بهرهگیری از توانمندیها و ظرفیتهای بالای گچساران با ایجاد کارگاهها و کارخانجات کوچک و رفع نیازهای گچساران توسط تولیدات داخلی این شهرستان و به دست جوانان به طور حتم مشکل بیکاری در این شهرستان تا چند سال آینده ریشهکن میشود.
وی افزود: شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران در سال 90 افزون بر 200 میلیارد ریال خرید در بخشهای مختلف پوشاک، مواد غذایی و مواد و لوازم کارگاهی داشته است که در صورت وجود کارخانجات تولیدی در گچساران، این شرکت خریدهای خود را از مراکز تولید داخلی همین شهرستان انجام میدهد.
غلامی از مسئولان و مردم خواست تا با بهرهگیری از فرصتها زمینه توسعه و آبادانی را فراهم کرده و با همدلی و تفاهم در راستای حل مشکلات گچساران بیش از پیش تلاش کنند.
انتهای پیام/صا10/چ3000