اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اطلاع‌رسانی دروغ خیانت به مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاع‌رسانی دروغ، بزرگ جلوه دادن برخی از افراد توسط روابط عمومی‌ها خیانت به مردم است.

اطلاع‌رسانی دروغ خیانت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش ازظهر امروز در نشست با اعضای شورای روابط عمومی مرکزی استان، اظهار داشت: نامگذاری روز 27 اردیبهشت‌ماه به نام روز روابط عمومی‌ها توسط دولت به پیروی از دستورات مقام معظم رهبری نشان‌دهنده توجه مقامات ارشد حکومتی به وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی است.

وی با بیان اینکه زندگی فردی و به دور از گروه‌های انسانی تلخ و ناگوار است، افزود: روابط عمومی‌ها نقش بسیار مهمی را در ارتباط مردم با دستگاه‌های اجرایی ایفا می‌کنند.

نکونام ادامه داد: زندگی شیرین، گوارا، مفید و ارزشمند برای جامعه بشریت در سایه ارتباطات حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هر اندازه ارتباطات مردمی گسترده‌تر و سالم‌تر برگزار شود به همان میزان به شیرینی زندگی افزوده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی باید فعالیت دستگاه خود را به صورت دقیق برای مردم تبیین کند، گفت: قضاوت مردم و افراد خارج از مجموعه دستگاه اجرایی بستگی به نوع فعالیت روابط عمومی آن دستگاه دارد.

نکونام افزود: صداقت در اطلاع‌رسانی، علم، تدبیر، مدیریت و آگاهی به تمام امور دستگاه از مهم‎ترین ویژگی‌های مورد نیاز یک روابط عمومی خوب است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دروغ، بزرگ جلوه دادن برخی از افراد توسط روابط عمومی‌ها خیانت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده است، بیان داشت: دستاوردهای این دولت آن گونه که هست به مردم معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه هیچ مجموعه‌ای خالی از اشکال نیست، گفت: از نظر کاری، نوآوری و ارائه خدمات ارزشمند به مردم دولت نهم و دهم قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول