اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

سفرهای رئیس جمهور رابطه مردم و مسئولان را تقویت کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور موجب تقویت رابطه مردم و مسئولان کشور شده است.

سفرهای رئیس جمهور رابطه مردم و مسئولان را تقویت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور امروز در آیین پایانی دوازدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم که در بوستان تفریحی ورزشی علوی برگزار شد، تصریح کرد: خدمت صادقانه دولت به مردم و ملت ایران یادگار ارزنده شهید سرافراز انقلاب شهید رجایی است که امروز توسط دولت مسیر خود را با جدیت و پشتکار فراوان ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: از زمانی که سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان‌های مختلف کشور آغاز شده است، موجی از امیدواری را ایجاد کرده و رسیدگی به نیازها و مشکلات نقاط محروم کشور رشد و سرعت بیشتری به خود گرفته است.

استاندار قم اظهار داشت: هیئت دولت تا کنون دو سفر با حضور رئیس جمهور به استان قم داشته است و یک سفر نیز با حضور اعضای هیئت دولت در حضور پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به استان قم در سال 1389 صورت گرفت.

وی یادآور شد: به برکت نگاه دقیق و دلسوزانه دولت به استان قم طرح‌ها و امکانات بسیاری برای رشد و توسعه استان قم و همچنین تحرک جدی‌تر در مسیر عمران و آبادانی آن مصوب شده است که خوشبختانه بسیاری از آنها در حال حاضر مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند و بسیاری نیز به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

موسی‌پور در ادامه از اهتمام وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی در امر جذب مردم به مشارکت در فعالیت‌های همگانی ورزش تقدیر کرد و بیان داشت: امروزه ورزش جزیی ضروری از زندگی روزانه مردم است و اگر ورزش به شکلی جدی در بین مردم گسترش یابد، هزینه‌های درمان کاهش خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور استاندار قم در مراسم پایانی دوازدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم به یمن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) به قید قرعه به 24 نفر از برندگانی که نام آنها زهرا، علی و فاطمه باشد، دستور اهدای یک ربع سکه بهار آزادی را صاد کرد.

دوازدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و سالروز تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با حضور حداکثری مردم ورزش دوست قم در مسیر مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد و با توجه به حضور مسئولان مورد توجه گسترده مردم ورزش دوست نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول