اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه اکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد

مبادا تسهیلات اشتغالزایی کشاورزی در جای دیگر خرج شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تسهیلات خوبی برای بخش کشاورزی در نظر گرفته و با طرح جدیدی که در آن تسهیلات و زمین به متقاضیان می‌دهد باید مواظب باشیم تسهیلات در جای دیگری خرج نشود.

مبادا تسهیلات اشتغالزایی کشاورزی در جای دیگر خرج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد عصر امروز در نشست کارگروه کشاورزی این استان با موضوع اشتغال اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن 10 درصد آب کشور و داشتن زمین‌های مستعد باید در بحث کشاورزی و تولید ملی حرف بیشتری برای گفتن داشته باشد.

 عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: خوشبختانه در این دولت رئیس‌جمهور در بسیاری از زمینه‌ها از جمله در حوزه کشاورزی و موضوع واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات اختیارات خود را به استانداران تفویض کرده و این‌گونه دیگر لازم نیست مردم در پشت در اتاق وزرا و معاونین آن‌ها و کارشناسان در مرکز معطل بمانند.

نیکزاد در ادامه با اشاره به این که خرج کردن تسهیلات در غیر از محل خود خیانت به استان و کشور و تولید ملی است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم این تسهیلات که برای توسعه استان در نظر گرفته شده حتی یک ریال آن در جای دیگری خرج شود.

رئیس کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مسئولان از جمله بانک‌ها و کارشناسان و بازرسین جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی تاکید کرد: به هیچ وجه نباید اجازه دهیم حتی یک فقره وام یک میلیون تومانی در این بخش به بیراهه منتقل و از روی ریل منحرف گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین منظور و برای ایجاد اشتغال می‌توانیم از نیروهای نظام مهندسی کشاورزی استفاده کنیم و مهندسان عضو آن کار نظارت را برعهده بگیرند.

نیکزاد با تاکید بر این موضوع که برای واگذاری زمین و ارائه تسهیلات در بخش کشاورزی و در طرح جدید دولت باید قبل از همه افراد بیکار و واجد شرایط را مد نظر قرار دهیم افزود: اراضی ملی ما محدود است و اگر در این راه نتوانیم افراد مستحق را شناسایی و برای اشتغال آن‌ها چاره‌جویی کنیم مورد بازخواست و مؤاخذه در نزد پروردگار و وجدان خود قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول