اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی اردبیل:

فرهنگ رضوی مایه فخر ایرانیان است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: اتکا به فرهنگ رضوی و ترویج و نهادینه کردن آن در جامعه مایه فخر و مباهات ایرانیان است.

فرهنگ رضوی مایه فخر ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز ظهر امروز در مراسم آغاز هفته فرهنگ رضوی در اردبیل اظهار داشت: ایرانیان از دیرباز به وجود مقدس حضرت ثامن‌الحجج و بارگاه شریف آن حضرت و خواهر گرانقدرش افتخار می‌کنند و وجود آنها را مایه خیر و برکت برای سربلندی ایران می‌دانند.

وی با بیان این‌که در سال‌های اخیر با عنایت دولت نهم و دهم جشنواره رضوی شور و حال خاص پیدا کرده و در ایام منتهی به میلاد امام رضا (ع) جای‌جای ایران اسلامی غرق در نور و شور و سرور می‌شود، تصریح کرد: برگزاری جشنواره بین‌المللی رضوی یکی از افتخارات و ماندگارترین حرکت فرهنگی دولت خدمتگزار است و بر همین اساس با پیش‌بینی برگزاری هفته فرهنگ رضوی در استان‌های مختلف کشور سعی می‌شود این فرهنگ متعالی و نورانی بهتر و بیشتر تبیین و روشنگری شود.

دستباز در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: امام رضا (ع) سرمایه اصلی و معنوی ایرانیان است و همه در تبعیت و پیروی از سیره آن حضرت و عشق و شور برای زیارت قبر مطهرش از حال و هوا و وجد و شور و حال برخوردار هستند.

به گزارش فارس، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تقارن برگزاری این هفته را با سفر شش روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی و انجام یکصدمین سفر استانی یادآور شد و اضافه کرد: این حرکت نشان می‌دهد که همه باید در ترویج و توسعه سیره اهل بیت عصمت و طهارت که نجات‌بخش دنیا و آخرت ما است سعی و تلاش وسیعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا و تبعیت از آرمان اسلام در اوج اقتدار و عظمت است و همه باید در این مسیر ارزش‌ها و آرمان‌ها را پاس بداریم و به توسعه فرهنگ دینی و مکتبی اسلام همت بگماریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول