اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

حضرت فاطمه(س) الگوی تمام فضیلت‌ها و ارز‌ش‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: حضرت فاطمه(س) الگوی همه عالم و اسوه حسنه برای بشریت است.

حضرت فاطمه(س) الگوی تمام فضیلت‌ها و ارز‌ش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معظمی‌گودرزی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگوی تمام فضیلت‌ها و ارزش‌هاست و دنیا باید به جای الگوهای غربی، شرقی، ساختگی و سایر الگوهای رایج، از این شخصیت بزرگوار الگو بگیرد.

وی بیان کرد: خداوند این الگوی بزرگ را برای ما آفرید تا درس و سرمشق باشد و انسان‌ها می‌توانند با تکیه بر این الگوی عظیم‌الشأن راه سعادت را بپیمایند.

این مسئول اضافه کرد: حضرت فاطمه(س) عالی‌ترین مقام یک انسان است و شخصیت این بانوی بزرگ نشان ‌دهنده مقام والای زن است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ادامه داد: اسلام بعد از پیامبر(ص)، مدیون امام علی(ع) و فرزندان بزرگوار ایشان است و ائمه اطهار(ع) چراغ راهنما و وسیله تقرب انسان به خداوند هستند.

معظمی‌گودرزی در ادامه در خصوص سالروز میلاد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) الگویی بزرگ برای تمام سیاست‌مداران جهان است.

وی اظهار داشت: امام خمینی با داشتن فضائل اخلاقی والا الگویی بزرگ برای تمام سیاست‌مداران جهان به شمار می‌روند از این‌رو هر کسی از روش‌های ایشان استفاده کند، موفق می‌شود.

معظمی‌گودرزی ادامه داد: مردمی بودن امام خمینی(ره)، صداقت،‌ عدالت و همراهی با مردم از جمله مسائلی بود که ایشان در دوران حیات به آن توجه ویژه داشتند و همین امر ایشان را هر روز در میان مردم محبوب‌تر می‌کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: امروز دشمنان در نظر دارند با اهداف پلید، انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را در نظر مردم بد جلوه دهند اما ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی هیچ گاه فریب ترفندهای آنان را نمی‌خورند.

وی تأکید کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون دسیسه‌های بسیاری را برای براندازی نظام در نظر گرفته‌اند اما تاکنون موفق نشده‌اند، چرا که ملت ایران همیشه به عهد و پیمان خود وفادار بوده و همواره محکم و استوار پشت ولی‌فقیه ایستاده‌اند و هرگز حاضر نمی‌شوند اهداف خود و آرمان‌های امام خمینی(ره) را فراموش کنند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول