اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

بزرگداشت یاد امام در چرام پرشکوه‌تر از هر سال باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: لازم است مسئولان و مدیران این شهرستان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مراسم بزرگداشت یاد امام راحل امسال پرشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

بزرگداشت یاد امام در چرام پرشکوه‌تر از هر سال باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شکرالله امامی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به مناسبت بزرگداشت یادمان امام راحل برگزار شد، اظهار کرد: ماه خرداد یکی از ایام پاک و منور در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بوده که لازم است با همه توان مناسبت‌های آن را پاس بداریم.

فرماندار شهرستان چرام به 15 خرداد اشاره کرد و بیان داشت: 15 خرداد در تاریخ ایران روزی به یادماندنی به شمار می‌رود و انقلاب ما تا همیشه مدیون این روز و رشادت مردم ایران در آن واقعه به یاد ماندنی هستند.

این مسئول اجرایی در شهرستان چرام در ادامه عنوان کرد: فتح خرمشهر در روز سوم خرداد نیز یکی از شیرین‌ترین خاطرات در تاریخ خرداد این سرزمین است که با جانفشانی فرزندان روح‌الله این دستاورد بزرگ تاریخی برای ملت ایران حادث شد.

امامی تصریح کرد: اما در همین خرداد واقعه‌ای داریم که حادثه‌ای تلخ و جانکاه در آن اتفاق افتاد و معمار کبیر انقلاب و بزرگ‌ترین منجی انسان‌ها در قرن حاضر جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی با گرامیداشت یاد و نام امام راحل تصریح کرد: امروزه رمز موفقیت ایران اسلامی در دنیای پر از ستم و فساد و نفاق این است که به نسخه‌های شفابخش آن پیر فرزانه عمل می‌کند.

این مسئول ادامه داد: هرگونه کوتاهی در شناساندن هرچه بیشتر فکر و اندیشه امام راحل به نسل جوان و نوجوان امروزی گناهی نابخشودنی است چراکه با اندیشه و بینش والای خود موفقیت این نسل را در دنیای کنونی برای رسیدن به سعادت بیمه کرد.

فرماندار چرام از همه مسئولان اجرایی این شهرستان خواست تا برنامه‌های متنوع و در شان و مقام و منزلت آن پیر فرزانه تدارک دیده و در راستای افزایش بصیرت جوانان برنامه‌هایی را تدارک ببینند.

امامی تاکید کرد: یکی از خواسته‌های امام از ما مسئولان پاسخگویی به مردم است که باید با احترام و تکریم آنها اجازه ندهیم کوچک‌ترین بدبینی در نزد مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول