اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ارتحال امام(ره)

14 نمایشگاه یاد امام(ره) در چهارمحال و بختیاری برپا می‎‏شود

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) 14 نمایشگاه با موضوعات مختلف پیرامون زندگی سیاسی و اجتماعی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در شهرهای استان چهارمحال و بختیاری گشایش می‎یابد.

14 نمایشگاه یاد امام(ره) در چهارمحال و بختیاری برپا می‎‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در نخستین جلسه کمیته برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در این استان اظهار داشت: امام خمینی(ره) امیر بیداری اسلامی است که این جایگاه ویژه اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ایشان را دو چندان کرده است.

علی گرجی با بیان اینکه مراسم ارتحال امام(ره) فرصت بسیار مناسبی برای تبیین مسیر آن پیر فرزانه است، گفت: احترام ویژه امام(ره) به قانون، عطوفت و مهربانی، مردم مداری و وظیفه مداری، انفاق در راه خدا از مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های بارز امام(ره) است که باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه مراسم سالروز ارتحال حضرت امام(ره) فرصت مغتنمی برای پرداختن به این موضوعات است، گفت: در سال‌جاری دعوت از هفت سخنران کشوری برای حضور در مراسم ارتحال امام در مراکز هفت‌گانه شهرستان‌های این استان در نظر گرفته شده است تا با حضور در بین مردم ولایت‌مدار این استان با تبیین اهداف انقلاب برای نسل جوان زمینه تحقق اهداف انقلاب اسلامی بیش از پیش کشور را فراهم سازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تقویت رابطه امت با آرمان‌های انقلاب و امام(ره)، تبیین مراسم تشیع بی‌سابقه امام(ره) در دنیا، ارسال پیام و فلسفه امت با امام و تداوم آن در نهضت اسلامی از دیگر اهداف برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام است.

وی افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام در این استان در بین سایر استان‌های کشور همیشه بی‌نظیر بوده است که امیدواریم در سال‌جاری نیز این مراسم بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

گرجی خاطرنشان کرد: در سالروز برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) افزون بر 23 ویژه برنامه در 23 نقطه این استان برگزار می‎شود.

وی افزود: برپایی 14 نمایشگاه پیرامون امام(ره) در میعادگاه‌های استان از دیگر برنامه‌های سالروز ارتحال امام(ره) خواهد بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول