اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه چهار قم خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بوستان نرگس

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار قم از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به توسعه و تجهیز بوستان نرگس که پارک ویژه بانوان است خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بوستان نرگس

احمد نکونام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه چهار در راستای بازگشایی معابر تاکید کرد: در زمینه تملک املاک واقع در پروژه بلوار جمهوری برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در بخش شرقی واقع در خیابان انسجام و در بخش غربی واقع در خیابان ساحلی اقدامات انجام شده و در حال پیگیری‌های لازم هستیم.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به تکمیل رینگ ترافیکی منطقه و نقش ایجاد این رینگ در کاهش مشکلات ترافیکی اظهار داشت: با اتصال بلوار شهید کریمی به خیابان عدالت رینگ ترافیکی منطقه ایجاد خواهد شد.

وی خواسته بسیاری از مردم منطقه را توسعه بوستان‌های محله‌ای عنوان کرد و افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را کرده و تا نیمه اول سال شاهد راه‌اندازی بوستان زین‌الدین خواهیم بود.

نکونام به وجود بوستان نرگس که ویژه بانوان است اشاره کرد و افزود: برای توسعه این بوستان 5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که به وسیله این اعتبار نسبت به تکمیل سیستم روشنایی و دیگر اقدامات در این بوستان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول