اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی طبس خبر داد

توزیع 27 کیلومتر لوله انتقال آب بین کشاورزان طبسی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی طبس از توزیع بیش از 27 کیلومتر لوله انتقال آب بین کشاورزان 55 روستای شهرستان طبس خبر داد.

توزیع 27 کیلومتر لوله انتقال آب بین کشاورزان طبسی

محمود اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: به ‌منظور صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع آب کشاورزی، بیش از 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات خشک‌سالی برای اجرای طرح‌های لوله‌گذاری و انتقال آب به مزارع شهرستان طبس اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با اختصاص این مبلغ حدود 27.5 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح مزارع کشاورزی شهرستان طبس اجرا می‌شود که تعداد 250 بهره‌بردار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس خاطرنشان کرد: تاکنون مقدار 27 کیلومتر لوله انتقال آب از محل اعتبارات دولتی خریداری، به شهرستان طبس حمل و بین کشاورزان 55 روستا توزیع شده است که در حال حاضر عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

وی یادآور شد: با اجرای این لوله‌گذاری‌ها راندمان انتقال آب بهره‌برداران مجری طرح، 15 درصد افزایش می‌یابد.

اسدی استفاده بهینه، جلوگیری از هدر رفتن آب و انتقال سریع‌تر آب به مزارع کشاورزی را از مزایای این طرح برشمرد و با اشاره به آب و هوای گرم و خشک شهرستان طبس، لوله‌گذاری را بهترین و مناسب‌ترین وسیله انتقال آب به مزارع کشاورزی این شهرستان دانست.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول