اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور صورت گرفت

برگزاری همایش اخلاق حرفه‌ای، الگوی ایرانی و اسلامی کار در قزوین

خبرگزاری فارس: همایش اخلاق حرفه‌ای، الگوی ایرانی و اسلامی کار برای نخستین‌ بار در کشور در قزوین با شرکت کارگران، کارفرمایان و تشکل‌های مرتبط برگزار شد.

برگزاری همایش اخلاق حرفه‌ای، الگوی ایرانی و اسلامی کار در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این همایش که عصر امروز با حضور بیش از 320 نفر از کارگران و کارفرمایان قزوینی برگزار شد به بررسی محورهای اخلاق حرفه‌ای، ضرورت توجه به این مبحث و الگوی اسلامی و ایرانی کار پرداخته شد.

دبیر همایش و مسئول آموزش اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین هدف از برگزاری این همایش را آشنایی هرچه بیشتر کارگران و کارفرمایان با اخلاق حرفه‌ای در محیط کار دانست و بیان کرد:‌ در این همایش تلاش شده تا کارفرمایان و کارگران اخلاق حرفه‌ای و الگوی ایرانی و اسلامی را بیاموزند و بتوانند از این الگو استفاده کنند.

محمدرضا میرزایی رسیدن به پیشرفت‌های کاری را تنها با اخلاق حرفه‌ای ممکن دانست و افزود:‌ گاهی ممکن است شاهد افرادی باشیم که با وجود مشکلات در اخلاق حرفه‌ای خود به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده‌اند اما باید بدانیم که این موفقیت دوامی ندارد.

مسئول آموزش اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی با ذکر اینکه امروزه منشورهای اخلاق حرفه‌ای که در بازارهای مختلف عرضه می‌شود، الگوبرداری صرف از غرب بوده و با فرهنگ ایرانی و اسلامی سازگار نیست و یا در مواردی شاهد اختلافاتی هستیم، اذعان کرد:‌ نیازمند یک منشور هستیم که بتواند اخلاق حرفه‌ای را در بهترین شکل ایرانی و اسلامی به کارگران و کارفرمایان آموزش دهد.

میرزایی در بخش پایانی سخنان خود استقبال از این همایش را عالی دانست و خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از این همایش شد و این بیانگر علاقه کارگران و کارفرمایان استان قزوین به بحث اخلاق حرفه‌ایست لذا امیدواریم در آینده بتوانیم همایش‌های گوناگون و متعدد دیگری را با این محور موضوعات برگزار کنیم.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول