اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

طرح احداث شهرک اندیشه قزوین کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز در مراسمی کلنگ احداث نخستین ساختمان شهرک اندیشه شهر قزوین به زمین زده شد.

طرح احداث شهرک اندیشه قزوین کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: با مصوبه اخیر دولت ناحیه اندیشه شامل سه روستای نجف‌آباد، حسن‌آباد و وثوق‌آباد به همراه همین شهرک به نواحی شهری قزوین ملحق و جزو منطقه 3 شهرداری قزوین شده است.

ناصر گنجی افزود: ساختمان‌هایی که در شهرک اندیشه احداث می‌شوند دارای کاربری تجاری و مسکونی هستند.

گنجی با اشاره به اینکه شهرداری در صورت مشارکت اهالی منطقه آمادگی ارائه خدمات به این ناحیه را دارد، ادامه داد: مجموعه مدیریت منطقه سه شهرداری قزوین تلاش می‌کند با روان‌سازی انجام مراحل صدور پروانه ساخت و کوتاه کردن زمان این فرآیند تا حد امکان، مشکلات اعضای تعاونی‌ها را که چند سال منتظر احداث این مجموعه بودند، برطرف کند تا بتوانند در آینده نزدیک در منازل خود اسکان یابند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای احداث جاده در این ناحیه در نظر گرفته شده است اما اجرای آن نیازمند مشارکت اهالی منطقه است.

مدیر منطقه 3 شهرداری تصریح کرد: در سال گذشته برای آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی این سه روستا اعتباری معادل 4 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شد و طی آن حدود 17 کوچه آسفالت و چند مورد دیگر نیز پایه‌ریزی شدند.

گنجی بیان کرد: در سال جاری نیز 10 میلیارد ریال از بودجه منطقه 3 شهرداری قزوین به آماده‌سازی این شهرک اختصاص یافته است.

وی با تأکید بر اینکه رونق هرچه بیشتر این ناحیه مستلزم حمایت دستگاه‌های خدمات‌رسان است، گفت: مردم و تعاونی‌ها نیز برای احداث ساختمان در این منطقه نباید منتظر آماده شدن زیرساخت‌ها باشند، به خاطر اینکه استقبال و مشارکت بیشتر مردم موجب تمایل بیشتر دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به این منطقه می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول