اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

سخنان رهبر معظم انقلاب را با جان و دل بپذیریم

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: باید نسبت به نظام و ذات باری تعالی تعهد داشته و سخنان و منویات رهبر معظم انقلاب را با جان و دل بپذیریم.

سخنان رهبر معظم انقلاب را با جان و دل بپذیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله محمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان نیروی انتظامی شرکت‌کننده در دوره بصیرت با اشاره به آیه‌ای از قرآن اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن انسان‌ها را به تدبر در قرآن دعوت کرده، ولی باید این نکته در نظر گرفته شود که تنها قرائت قرآن مهم نیست بلکه دانستن آیات آن نیز مهم است.

وی خاطر نشان کرد: خداوند 124 هزار پیامبر فرستاد تا بندگانش باور کنند که ما خدا، عالم و آفریننده‌ای داریم، ولی هنوز عده‌ای با عمل خود این موضوع را باور نکردند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه عمل انسان‌ها نشان‌دهنده باورهای آنهاست گفت: خداوند در سوره یونس به پیامبرش می‌فرماید «پیامبر من بدان به اندازه یک ذره از اعمال از خدا پوشیده نیست و هر حرکت، عمل و سخنی در عالم ثبت است».

وی خاطر نشان کرد: آنچه در عالم وجود دارد همه نوشته و ثبت می‌شود، به عنوان مثال اگر در نظام جمهوری مشغول خدمت بوده و حرکت‌های‌ خیانتی به نظام و افراد کرده یا خیانت و تقصیر کاری نسبت به رئیس و فرمانده خود کرده باشیم همه ثبت می‌شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تاکید کرد: باید خود را برای حسابرسی آماده کنید و از همین مکان باید به قیامت فکر کرده و بدانیم انبیا آمده‌اند تا در کارها صداقت، صمیمیت و حسن عمل نشان دهیم.  

وی با خطاب قرار دادن حاضران که در خدمت نظام هستند گفت: شما مرزبانان کشور هستید و امنیت کشور ما به دست شماست و اگر کمال فکری و ایمانی داشته باشید امنیت مملکت تامین می‌شود و دشمنان خائن نمی‌توانند نسبت به شما کج نگاه کنند.

این مرجع تقلید یادآور شد: اگر در بین شما افرادی باشند که تعهد نداشته باشند می‌توانند مشکل ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه بیدار است و منتظر است شما را خواب کند تا کشور را غصب کند بیان داشت: باید نسبت به نظام و ذات باری تعالی تعهد داشته و سخنان و منویات رهبر معظم انقلاب را با جان و دل بپذیریم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به رسانه‌های مختلف گفت: دشمن در این رسانه‌ها ایران را کشور برتر می‌داند و می‌گوید که حرکت کج و زاویه‌دار آن سبب ایستادگی تمام دنیای اسلام می‌شود.

وی یادآور شد: اگر شرایط را مطلوب کرده و مردم از ما راضی باشند، ملت و نظام می‌تواند الگوی همه دنیا باشد.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: باید اعتقاد خود را محکم‌تر کرده و با جان و دل کار کنیم تا نظام حفظ شود و دشمن نتواند به ما آسیبی برساند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول