اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بهره‌برداری شبکه آبیاری و زهکشی بوشهر:

پوشش بتنی کانال سید ناصری دشتستان اجرایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: پوشش بتنی کانال سیدناصری دشتستان با 11 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شد.

پوشش بتنی کانال سید ناصری دشتستان اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید مهدی موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های آبیاری و زهکشی دشتستان اظهار داشت: توجه به معیشت و بهبود وضعیت زندگی مردم از مسائل مهمی است که در دولت خدمتگزار توجه خاصی به آن شده و مسئولان محلی نیز از این سیاست‌های کلی پیروی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در شهرستان دشتستان معیشت و زندگی درصد بالایی از مردم وابسته به حوزه کشاورزی است و باید از تمام توان برای بهبود وضعیت کشاورزی مردم استفاده ببریم.

موسوی در همین راستا بیان داشت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی منطقه از مسائل مهمی است که سبب رشد و توسعه بخش کشاورزی می‌شود و باید مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان همگی به این مساله مهم که آسایش و رفاه مردم را به دنبال دارد توجه کنند.

وی اضافه کرد: مبحث آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی شهرستان دشتستان از مباحث و مسائل مهمی است که توسط مردم و مسئولان شهرستان همواره مورد تاکید بوده و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و سازمان آب‌ منطقه‌ای همواره به آن توجه داشته‌اند.

این مسئول با اشاره به توجه مسئولان به بهبود وضعیت آبیاری شهرستان دشتستان اذعان داشت: توسعه پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های آبیاری از اهداف مهمی است که در استان بوشهر بویژه شهرستان دشتستان مورد توجه مسئولان بوده و با برنامه‌ریزی‌ و مطالعه زمینه را برای تحقق این امر مهم فراهم کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر عنوان کرد: پوشش بتنی کانال‌های آبیاری از مسائل مهمی است که افزایش راندمان و سرعت انتقال آب در شبکه‌های آبیاری و همچنین جلوگیری از هدررفت منابع آبی را به دنبال دارد و در یک سال گذشته گستردگی عملکرد سازمان آب منطقه‌ای و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهشکی استان بوشهر را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

موسوی در ارتباط با برنامه‌های پوشش بتنی بخش آبپخش در سال جاری بیان داشت: مطالعه و اجرای پوشش بتنی پنج کیلومتر از کانال‌های شبکه آبیاری بخش آبپخش از برنامه‌های شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در سال جاری است.

وی اذعان داشت: اجرای طرح پوشش بتنی کانال سید ناصری از مهم‌ترین خواسته‌های کشاورزان منطقه آبپخش بود که در سال جاری با تلاش‌های شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های استان بوشهر و شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان بوشهر شاهد تحقق این خواسته بودیم.

موسوی از اعتبار 11 میلیارد ریالی اجرای این طرح خبر داد و گفت: طول این کانال آبیاری بیش از 2 هزار و 400 متر است و بالغ بر 27 هزار اصله نخل را زیر پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول