اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) انجام شد

برگزاری 5 کارگاه آموزش ازدواج آسان در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از برگزاری پنج کارگاه آموزش ازدواج آسان در این شهر خبر داد.

برگزاری 5 کارگاه آموزش ازدواج آسان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در ارتباط با برگزاری این کارگاه‏ها افزود: نباید به بهانه انجام آداب و رسوم، آبروداری، حفظ حیثیت و ارزش نهادن بر دختر و پسر، شیرین‏ترین حادثه زندگی جوانان را به کامشان تلخ کرد.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از جوانان به همین خاطر از تشکیل زندگی مشترک ناامید شده و تعداد فراوان دیگری در آغاز راه زندگی مشترک با مشکلات بسیاری رو به ‏رو می‏شوند.

تقوی‏نیا اظهار داشت: آسیب‏های فرهنگی، تربیتی و اخلاقی ناشی از تجرّد طولانی مدت و تأخیر در ازدواج غیرقابل محاسبه است و جامعه از این بابت دچار ناهنجارهای زیادی می‏شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌زهرا(س)، پنج کارگاه آموزش ازدواج آسان ویژه اولیای دانش‏آموزان را در پنج مدرسه سطح این شهرستان برگزار کرد.

وی یادآور شد: در این کارگاه‏ها، ضمن بررسی آسیب‏های وارده به جامعه ناشی از ازدواج نکردن جوانان، به سؤالات اولیاء در زمینه‏های مختلف مرتبط با این موضوع پاسخ داده شد.

دستگاه‏های اجرایی مردم را در پیگیری امور تشویق کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان همچنین گفت: دستگاه‏های اجرایی باید طوری عمل کنند که ضمن رفع ناامیدی از مردم، آنان را در رفع مشکلات و پیش‌گیری امور تشویق کنند.

تقوی‏نیا افزود: بنا به فرمایش امام راحل(ره)، آنچه برای مردم انجام می‏شود باید برای مردم توضیح داده شود و این امر یکی از وظایف مهم هر دستگاه است.

وی تصریح کرد: هر نهاد یا تشکیلاتی باید فعالیت‏ها و اقدامات خود را برای مردم بیان کند تا مردم در جریان کارها و فعالیت‏ها قرار گیرند.

تقوی‏نیا اظهار داشت: رفع مشکلات و گرفتاری‏های مردم از اهم وظایف هر دستگاه اداری است و توجه به این امر از اصول مدیریتی محسوب می‏شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان خواستار مشارکت و همکاری همه دستگاه‏های اداری در برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت و اطلاع‏رسانی به مردم شد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت تا 29 اردیبهشت‌ماه در سالن کارگران سمنان برپاست.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول